ارائه خدمات یکپارچه دیجیتال براساس نیاز مشتریان

موبنا، لیلا محمدنظامی – رسول سرائیان با اشاره به خدمات یکپارچه مخابراتی در قالب تلفن ثابت و همراه و دیتا خبر داد و گفت: زیرساخت های مخابراتی برای بنگاههای اقتصادی و اپراتورها فراهم می شود. وی ادامه داد: ماموریت دوم شرکت مخابرات ایران که ماموریتی ملی است مربوط به فراهم کردن زیرساخت‌های ICT برای سایر …

موبنا، لیلا محمدنظامی – رسول سرائیان با اشاره به خدمات یکپارچه مخابراتی در قالب تلفن ثابت و همراه و دیتا خبر داد و گفت: زیرساخت های مخابراتی برای بنگاههای اقتصادی و اپراتورها فراهم می شود.
وی ادامه داد: ماموریت دوم شرکت مخابرات ایران که ماموریتی ملی است مربوط به فراهم کردن زیرساخت‌های ICT برای سایر اپراتورها و بنگاه‌های اقتصادی می شود.
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران با اشاره به نقش سرمایه‌گذاری در ارائه خدمات این بخش، اظهار داشت: نقش فناوری اطلاعات و ارتباطات در توسعه زیرساختهای استانی و کشور برجسته است و در کنار آن ارائه خدمات با کیفیت بهتر و توسعه‌ای، نیازمند سرمایه‌گذاری در حوزه‌های مختلف است .
سرائیان تاکید کرد : خدمات ICT ، زنجیروار به هم پیوسته و متصل است و امیدواریم با تمهیدات صورت گرفته بتوانیم روز به روز خدمات مخابرات را افزایش و تنوع دهیم.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا