دانلود بازی پنالتی ضربات نهایی اندروید – Final kick 3.3.3 +دیتا

Final kick – ضربه نهایی یکی از پرطرفداترین، هیجان برانگیزترین و زیباترین بازی های سبک ورزشی اندروید می باشد که توسط استودیوی بازیسازی Ivanovich Games به صورت کاملا رایگان عرضه شده است. در این بازی شما در نقش یک بازیکن حرفه ای باید به زدن ضربات پنالتی مشغول شوید و یکی از بهترین بازی های …

Final kick – ضربه نهایی یکی از پرطرفداترین، هیجان برانگیزترین و زیباترین بازی های سبک ورزشی اندروید می باشد که توسط استودیوی بازیسازی Ivanovich Games به صورت کاملا رایگان عرضه شده است. در این بازی شما در نقش یک بازیکن حرفه ای باید به زدن ضربات پنالتی مشغول شوید و یکی از بهترین بازی های ورزشی اندروید را تجربه نمایید. بله… نحوه ی کنترل و شوت زنی در بازی همگی با انگشت دست شما انجام می گیرد و در عرض چند ثانیه می توانید به یک شوت زنی متوسط تبدیل شوید ولی با گذر مراحل قدرت تشخیص دروازبان ها هم افزایش می یابد و در زاویه ی بسیار بدی قرار می گیرید و امکان گل زدن دشوارتر از قبل می شود و ای نبسیار چالش برانگیز است! پس از اینکه قسمت های اولیه را با موفقیت پشت سر گذاشتید، تیم خود را می سازید و بازیکنان مطرح جهان را در آن عضو می شوید و به رقابت با دیگر بازیکنان آنلاین می پردازید و …!

Final kick


برخی از ویژگی های بازی ورزشی Final kick اندروید :
* انیمیشن های فوق العاده واقع گرایانه
* کنترلرهای ساده و شهودی برای زدن ضربات با لمس صفحه
* امکان بازی در مقابل دوستان خود به صورت آنلاین!
* ایجاد تیم رویایی خود با امکان سفارشی سازی بالا
* جام هفتگی با جوایز برای بدست اوردن پاداش های متعدد
* گرافیک اچ دی به همراه صداگذاری بسیار مهیج

بازی Final kick با میلیون ها دانلود از گوگل پلی دارای امتیاز ۴.۳ از ۵.۰ است که ما در موبنا اخرین و جدیدترین نسخه ی ان را معرفی و به صورت رایگان در اختیار شما قرار می دهیم. بهتر است بدانید که بازی به دو صورت آفلاین و آنلاین صورت می پذیرد و بدون اینترنت نیز می توانید به بازی کردن مشغول شویدو ساعت ها خود را سرگرم سازید!

تغییرات نسخه ی v3.3.3 :
* اضافه شدن : Parallel Tournaments
* بازی Parallel Tournaments و Real Tournaments به صورت موازی
* انتخاب تیم دلخواه برای تورنومنت با امکان تغییر در صورت حذف
* ویژگی های جدید دیگر
* رفع اشکالات و بهبود گرافیک بازی

دستورالعمل نصب و اجرای بازی Final kick :
– ابتدا فایل نصبی بازی را دانلود و نصب کنید.
– فایل دیتا را دانلود و ان را از حالت فشرده خارج سازید. پوشه com.final_kick.best_penalty_shootout.soccer_football_game_free را در مسیر Android/Obb حافظه داخلی کپی کنید.
– بازی را اجرا نمایید.

دانلود بازی Final kick
دانلود دیتای بازی Final kick

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا