انتقام‌گیری زنانه بعد از شکست در ازدواج

موبنا – زنانی که در ماجراهای جداگانه قصد داشتند دست به انتقام‌جویی بزنند، دستگیر شدند. یکی از این زنان درحالی‌که روبه‌روی افسر تحقیق یکی از کلانتری‌های مشهد نشسته بود، گفت: چندی پیش بعد از آشنایی اینترنتی عاشق جوانی به نام پوریا شدم. او به خواستگاری آمد. خانواده‌ام راضی نبودند. در برابرشان ایستادم، تهدید می‌کردم یا …

موبنا – زنانی که در ماجراهای جداگانه قصد داشتند دست به انتقام‌جویی بزنند، دستگیر شدند.
یکی از این زنان درحالی‌که روبه‌روی افسر تحقیق یکی از کلانتری‌های مشهد نشسته بود، گفت: چندی پیش بعد از آشنایی اینترنتی عاشق جوانی به نام پوریا شدم. او به خواستگاری آمد. خانواده‌ام راضی نبودند. در برابرشان ایستادم، تهدید می‌کردم یا باید با پوریا ازدواج کنم یا خودکشی می‌کنم. پدر و مادرم وقتی این شرایط را دیدند، کوتاه آمدند. دوستی اینترنتی ما بالاخره به ازدواج انجامید. دو سال گذشت.

وی گفت: بعد از ازدواج روزگارم سیاه شد، نتوانستم این شرایط را تحمل کنم، طلاق گرفتم. بعد از این ماجرا حس تنفر به تمام مردها وجودم را فرا گرفته بود. خانواده‌ام راه می‌رفتند و سرکوفت می‌زدند. حالم خیلی بد بود. در یک شرکت مشغول به کار شدم. با یکی از دوستانم خانه‌ای اجاره کردیم. می‌خواستم کمی از جو خانواده دور باشم.

وی با اشاره به اینکه شرایط دوستم هم مثل من بود، ادامه داد: متأسفانه هم‌خانگی با سمانه به تباهی سرنوشتم انجامید. تا به خودم آمدم دیدم معتادم کرده است. بعد هم برای تفریح و گردش سر از دوبی درآوردیم و… مواد مخدر امانم را بریده است. از چند ماه قبل شیشه مصرف می‌کنم. مواد مخدر صنعتی حالم را بدتر کرد. من و سمانه تصمیم داشتیم مرد جوانی را سرکیسه کنیم، موضوع لو رفت. دستگیر شدیم. برای خودم متأسفم. از ریخت و قیافه افتاده‌ام. دلم برای آن روزها که شکل و شمایلم مثل بچه آدم بود و مدرسه می‌رفتم، تنگ شده است. دلم برای خواهر و برادرم تنگ شده است. من نابود شدم، بهتر است بگویم با دست خودم سرنوشتم را نابود کردم. خجالت می‌کشم با خانواده‌ام روبه‌رو شوم. من لکه ننگ خانواده هستم.

بنا بر این گزارش، پرونده اتهامی این زن در حال رسیدگی است. درهمین‌حال رئیس‌پلیس فتای خراسان شمالی از دستگیری زنی که اقدام به توهین و افترا علیه شوهرش در شبکه اجتماعی تلگرام کرده بود، خبر داد.

سرهنگ «علی اعتمادی» گفت: در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر اینکه فرد یا افرادی اقدام به توهین و افترا در شبکه اجتماعی تلگرام علیه وی کرده‌اند، بلافاصله بررسی موضوع در دستورکار مأموران پلیس فتا قرار گرفت.

این مقام انتظامی با بیان اینکه مأموران با انجام یک‌سری اقدامات فنی و پلیسی موفق به شناسایی و دستگیری متهم که همسر شاکی بوده، شدند، افزود: متهم در بازجویی‌های انجام‌شده اختلاف خانوادگی و انتقام از همسرش را دلیل اقدام خود اعلام کرد.

رئیس‌پلیس فتای فرماندهی انتظامی استان خراسان شمالی همچنین خاطرنشان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

 منبع: روزنامه شرق

دکمه بازگشت به بالا