خوشگذرانی زنان تبهکار به دستور رئیس!

موبنا – ۱۱ تن از اعضای باند شبکه سرقت و کیف قاپی در تهران شناسایی و دستگیر شدند. ۱۳ دی ماه خانم جوانی با مراجعه به کلانتری ۱۰۷ فلسطین به مأمورین اعلام کرد که کیف دستی اش حاوی گوشی تلفن همراه، وجه نقد و …. مورد سرقت قرار گرفته است. پرونده در پایگاه سوم پلیس …

موبنا – ۱۱ تن از اعضای باند شبکه سرقت و کیف قاپی در تهران شناسایی و دستگیر شدند. ۱۳ دی ماه خانم جوانی با مراجعه به کلانتری ۱۰۷ فلسطین به مأمورین اعلام کرد که کیف دستی اش حاوی گوشی تلفن همراه، وجه نقد و …. مورد سرقت قرار گرفته است.

پرونده در پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ:
با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع “کیف قاپی” و به دستور دادیار شعبه اول دادسرای ناحیه ۳۴ تهران، پرونده جهت رسیدگی در اختیار پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

اظهارات مالباخته:
شاکی پرونده پس از حضور در پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ در اظهاراتش به کارآگاهان گفت: “در خیابان بهار شیراز به صورت پیاده در حال تردد بودم که یک دستگاه موتورسیکلت با دو نفر راکب و ترک نشین اقدام به قاپیدن کیف بنده حاوی مدارک شناسایی ، عابربانک بهمراه رمز ، دو دستگاه گوشی تلفن همراه کرد و از محل متواری شد”.

شناسایی مخفیگاه اعضای گروه سارقین:
شاکی پرونده در ادامه اظهاراتش به کارآگاهان گفت: “با توجه به گران بودن هر دو دستگاه گوشی تلفن همراهم، به توصیه اعضای خانواده اقدام به نصب نرم افزاری در گوشی های تفلن همراه خود کردم که با بهره گیری از آن نرم افزار می توان در صورت مفقود شدن یا سرقت گوشی تلفن همراه، محل دقیق گوشی ها پیدا کرد.

نوشته های مشابه

با توجه به اظهارات مالباخته، کارآگاهان موفق به شناسایی ساختمانی در خیابان مفتح جنوبی شدند؛ با تحقیقات و مراقبت های نامحسوس پلیسی مشخص شد که این محل ، خانه ای مجردی و متعلق به یکی از مجرمین سابقه دار بنام “احمد.الف” با بیش از ده فقره سابقه دستگیری است که آنرا اجاره و به محلی برای تردد مجرمین سابقه دار و بویژه اعضای گروه سارقین به سرکردگی خود بدل کرده بود.

دستگیری تمامی اعضای گروه سارقین:
سرانجام با انجام مراقبت های نامحسوس پلیسی، کارآگاهان پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران با اطمینان از حضور تمامی اعضای گروه سارقین در محل ملاقات هایشان در خیابان مفتح جنوبی ، عملیات غافلگیرانه ای با حضور چندین تیم عملیاتی از کارآگاهان پایگاه سوم آگاهی انجام و ۱۱ عضو این گروه از سارقین خشن و حرفه ای بهمراه سرکرده گروهشان (مجموعا ۸ مرد بهمراه ۳ متهم زن) دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه آنها، علاوه بر کشف مقادیر زیادی از انواع گوشی های تلفن همراه مسروقه از جمله دو دستگاه گوشی تلفن همراه متعلق به شاکی پرونده ، چندین دستگاه تبلت ، مدارک هویتی متعلق به سایر افراد، کیف مردانه، کیف زنانه و … کشف شد؛ همچنین از متهمین چندین قبضه سلاح سرد بهمراه یک قبضه اسلحه کمری با فشنگ جنگی متعلق به سرکرده گروه سارقین نیز کشف شد.

اعتراف به دهها فقره سرقت:
اعضای این گروه از سارقین صراحتا به دهها فقره کیف قاپی و سرقت گوشی تلفن همراه ( موبایل قاپی ) در مناطق مختلف شهر تهران بویژه مناطق مرکزی شهر از قبیل میدان هفت تیر، خیابان سنایی، ولیعصر، سهروردی، شریعتی و … به شیوه یک موتوره و یا دو موتوره اعتراف کردند.

خوشگذرانی زنان تبهکار به دستور رئیس!

در تحقیقات از سه متهم زن این پرونده نیز مشخص شد که در صورت سرقت عابربانک های حاوی رمز، سرکرده گروه عابربانک های مسروقه را در اختیار این سه نفر قرار می داد و آنها نیز با مراجعه به طلافروشی های سطح شهر تهران اقدام به خرید طلا و سکه می کردند که با انجام تحقیقات چندین مغازه طلافروشی و صرافی شناسایی و تصاویر بدست آمده از  این سه متهم زن در اختیار کارآگاهان قرار گرفت.

سرهنگ کارآگاه محمد نادربیگی، رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ، در ادامه این خبر گفت: “تمامی اعضای این گروه از سارقین از مجرمین سابقه دار و بعضا متواری و تحت تعقیب پلیس آگاهی تهران بزرگ بویژه اداره مبارزه با کیف قاپی هستند که در طول یک سال گذشته اقدام به دهها فقره کیف قاپی و سرقت گوشی های تلفن همراه کرده‌اند؛ بنا بر اعترافات بدست آمده، این گروه از سارقین از گوشی های تلفن همراه مسروقه جهت خرید موادمخدر و یا شرط بندی و انجام قمار استفاده کرده اند.

خوشگذرانی زنان تبهکار به دستور رئیس!

رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ در پایان این خبر گفت: “در ادامه رسیدگی به پرونده و به جهت شناسایی سایر جرایم ارتکابی این گروه از سارقین، دستور انتشار بدون پوشش تصویر سرکرده گروه بهمراه سه عضو اصلی دیگر گروه از سوی دادیار محترم پرونده صادر شده است؛ لذا از کلیه شکات و مالباختگانی که موفق به شناسایی تصاوی این افراد شدند دعوت می شود تا جهت پیگیری شکایات خود به نشانی پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ در خیابان خرمشهر – میدان نیلوفر مراجعه نمایند “.

 منبع: باشگاه خبرنگاران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا