باد شدید و گرد و خاک در تهران

موبنا – احد وظیفه گفت: براساس تحلیل آخرین داده‌ها و نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، امروز در ساعات بعدازظهر با رشد ابرهای همرفتی در پاره‌ای از مناطق نوار شرقی کشور بارش پراکنده باران، گاهی رعد وبرق و وزش باد نسبتا شدید موقت پیش بینی می شود. وی ادامه داد: در روز دوشنبه و سه شنبه شاهد عبور …

موبنا – احد وظیفه گفت: براساس تحلیل آخرین داده‌ها و نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، امروز در ساعات بعدازظهر با رشد ابرهای همرفتی در پاره‌ای از مناطق نوار شرقی کشور بارش پراکنده باران، گاهی رعد وبرق و وزش باد نسبتا شدید موقت پیش بینی می شود.

وی ادامه داد: در روز دوشنبه و سه شنبه شاهد عبور امواجی از تراز میانی جو خواهیم بود که در روز دوشنبه برای بخش‌هایی از شمال غرب بارش پراکنده باران، رعد وبرق و وزش باد را شاهد خواهیم بود.

وی تاکید کرد: امروز و فردا در جنوب غرب و پاره ای از مناطق غرب کشور باد و گرد وخاک رخ خواهد داد که موجب کاهش دید افقی و کیفیت هوا می‌شود. همچنین امروز خلیج فارس مواج خواهد بود.

وظیفه در مورد وضعیت هوای استان تهران نیز اظهار کرد: آسمان تهران در روز دوشنبه ۲۷ اردیبهشت، صاف در بعدازظهر افزایش ابر و وزش باد شدید

و احتمال باد و گردوخاک با حداکثر و حداقل دمای ۳۵ و ۲۳ درجه سانتیگراد و در روز سه شنبه ۲۸ اردیبهشت، کمی ابری در بعدازظهر افزایش ابر در بعضی ساعات وزش باد شدید و احتمال باد و گردوخاک با حداکثر و حداقل دمای ۳۵ و ۲۳ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

 منبع: ایسنا 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا