با این اپلیکیشن رینگتون مورد علاقه خود را درست کنید

موبنا، میثم لطفی – این اپلیکیشن به کاربران امکان می‌دهد تا بتوانند بخشی از موسیقی مورد علاقه خود را به رینگتون یا زنگ هشدار دهنده در گوشی هوشمند تبدیل کنند. به کمک این اپلیکیشن کلیه کاربران صاحب دستگاه‌های موبایلی مبتنی بر ویندوز ۱۰ موبایلی می‌توانند تمامی موسیقی‌های مورد علاقه خود را به زنگ گوشی هوشمند …

موبنا، میثم لطفی – این اپلیکیشن به کاربران امکان می‌دهد تا بتوانند بخشی از موسیقی مورد علاقه خود را به رینگتون یا زنگ هشدار دهنده در گوشی هوشمند تبدیل کنند.

به کمک این اپلیکیشن کلیه کاربران صاحب دستگاه‌های موبایلی مبتنی بر ویندوز ۱۰ موبایلی می‌توانند تمامی موسیقی‌های مورد علاقه خود را به زنگ گوشی هوشمند خود تبدیل کنند. این اپلیکیشن ابزارهای ویرایشی مختلفی را در اختیار گرفته است که کاربر به کمک آن می‌توانند طول موسیقی، نوع صدا و … را با آنها مشخص کنند.

Ringtone Maker for Windows 10 Mobile (2)

ابزار کاربردی جدید کاربری آسان دارد و کاربران بدون آنکه دانش تخصصی داشته باشند، می‌توانند آن را مورد استفاده قرار دهند. ابزار Ringtone Maker بری ویندوز ۱۰ موبایلی به صورت رایگان روی فروشگاه اینترنتی Windows Store عرضه شده و حجم آن ۳.۲۵ مگابایت است.

شرکت مایکروسافت اعلام کرد که هم‌اکنون در حال تکمیل نسخه ویژه این ابزار موبایلی برای اندروید و iOS است و به زودی ویرایش‌های دیگر آن هم در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا