آغاز آزمایش تماس‌های تصویری در واتس‌اپ

موبنا، میثم لطفی – آخرین نسخه بتا واتس‌اپ مخصوص دستگاه‌های موبایلی مبتنی بر سیستم عامل اندروید این گزینه را در اختیار مشترکان خود قرار می‌دهد تا بتوانند تماس تصویری با یکدیگر برقرار کنند. البته باید گفت که متاسفانه در مرحله کنونی این قابلیت به صورت عمومی برای همه کاربران ارایه نشده است و فقط گروه …

موبنا، میثم لطفی – آخرین نسخه بتا واتس‌اپ مخصوص دستگاه‌های موبایلی مبتنی بر سیستم عامل اندروید این گزینه را در اختیار مشترکان خود قرار می‌دهد تا بتوانند تماس تصویری با یکدیگر برقرار کنند.

البته باید گفت که متاسفانه در مرحله کنونی این قابلیت به صورت عمومی برای همه کاربران ارایه نشده است و فقط گروه ویژه‌ای از کاربران آن را آزمایش می‌کنند.

WhatsApp testing video call feature (1)

قابلیت جدید واتس‌اپ با نام Video Calling شناخته می‌شود که اگر روی نسخه جدید گزینه مربوطه را هم داشته باشند، پس از کلیک کردن روی آن با پیغام خطا مواجه می‌شوند. در مرحله کنونی تنها در شرایطی می‌توان از این قابلیت استفاده کرد که هر دو کاربر گزینه مربوطه را در اختیار داشته باشند و در گروه آزمایش‌کنندگان نسخه جدید واتس‌اپ قرار بگیرند.

شرکت واتس‌اپ اعلام کرد این قابلیت هم‌اکنون در مرحله آزمایشی به سر می‌برد و البته برای عرضه عمومی آن نیاز نیست زمان طولانی سپری شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا