شائومی دوربین ۴ هزار پیکسلی ارزان عرضه کرد

موبنا، میثم لطفی – این دوربین دیجیتالی چینی حسگر ۱۲ مگاپیکسلی IMX377 سونی را در خود جا داده است که به کمک آن می‌تواند تصاویر ویدیویی را با کیفیت ۴ هزار پیکسل تهیه کند. لنز این دوربین از هفت قسمت مجزا تشکیل شده است که می‌تواند با زاویه ۱۵۵ درجه تصویربرداری کند. سیستم گردشی شش …

موبنا، میثم لطفی – این دوربین دیجیتالی چینی حسگر ۱۲ مگاپیکسلی IMX377 سونی را در خود جا داده است که به کمک آن می‌تواند تصاویر ویدیویی را با کیفیت ۴ هزار پیکسل تهیه کند. لنز این دوربین از هفت قسمت مجزا تشکیل شده است که می‌تواند با زاویه ۱۵۵ درجه تصویربرداری کند.

سیستم گردشی شش محوره این دوربین دیجیتالی قابلیت تثبیت تصویر برای عکاسی در حرکت را هم فراهم می‌کند. در بخش پشتی این دوربین دیجیتالی نمایشگر لمسی ۲.۱۹ اینچی از نوع LCD تعبیه شده است.

xiaomi YI 4K Action Camera  (1)

این دوربین دیجیتالی علاوه بر آنکه تصاویر ویدیویی را با کیفیت ۴ هزار پیکسل و با سرعت ۳۰ فریم در ثانیه تهیه می‌کند، قابلیت تصویربرداری ۲۵۰۰ پیکسلی با سرعت ۳۰ فریم در ثانیه یا ۱۴۴۰ پیکسلی با سرعت ۶۰ فریم در ثانیه را هم ارایه می‌دهد.

کاربران همچنین این قابلیت را در اختیار دارند تا تصاویر ویدیویی را با کیفیت ۱۰۸۰ پیکسل با سرعت ۱۲۰ فریم در ثانیه، با کیفیت ۹۶۰ پیکسل با سرعت ۱۲۰ فریم در ثانیه، یا با کیفیت ۷۲۰ پیکسل با سرعت ۲۴۰ فریم در ثانیه تهیه کند.

این دوربین دیجیتالی پردازنده دو هسته‌ای با قدرت ۲.۴ گیگاهرتز را به همراه گیرنده Wi-Fi، فناوری ارتباطی بلوتوث ۴.۰ و باتری ۱۴۰۰ میلی‌آمپری در خود جا داده است و هم‌اکنون با قیمت ۱۱۹۹ یوآن در کشور چین فروخته می‌شود.

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

  1. آخه شما که کوچکترین سر رشته ای از اخبار فناوری ندارید برای چی این خبر هارو اشتباه ترجمه می کنید و منتشر میکنید که پر است از اشکالات تخصصی!
    اولا اسم درست شرکت شیائومی هست
    ثانیا بی سواد ها! هر K ای به معنی هزار نیست! در اینجا ۴K یعنی ۴ برابر بیشتر از رزولوشن ۱۰۸۰p!

دکمه بازگشت به بالا