پایان تولید گوشی در سری محصولات Xperia M و C سونی

موبنا، میثم لطفی – هم‌اکنون در آخرین اخبار گفته شد که شرکت سونی تصمیم گرفته است تولید گوشی هوشمند در سری محصولات Xperia C و Xperia M را نیز برای همیشه متوقف کند. مرکز تولید دستگاه‌های موبایلی این شرکت ژاپنی که با نام Sony Mobile شناخته می‌شود، با انتشار اسلایدهای جدید خود نشان داد آینده …

موبنا، میثم لطفی – هم‌اکنون در آخرین اخبار گفته شد که شرکت سونی تصمیم گرفته است تولید گوشی هوشمند در سری محصولات Xperia C و Xperia M را نیز برای همیشه متوقف کند.

مرکز تولید دستگاه‌های موبایلی این شرکت ژاپنی که با نام Sony Mobile شناخته می‌شود، با انتشار اسلایدهای جدید خود نشان داد آینده تولید گوشی‌های هوشمند آن به چه سمتی پیش می‌رود. سونی توضیح داد از این پس پرچمداران گوشی‌های خود را در سری Xperia X به تولید می‌رساند و دست‌کم تا سال ۲۰۱۸ شرایط به همین صورت دنبال می‌شود.

sony (2)

بر اساس این اسلایدها لوگوی جدید پرچمداران گوشی‌های سونی در سری محصولات X هم به نمایش درآمد و این شرکت ژاپنی اعلام کرد در تمام تبلیغات خود از این پس لوگوی یاد شده را مورد استفاده قرار می‌دهد.

sony (3)

به خاطر داشته باشید که این خبر به صورت رسمی از سوی سونی اعلام شده است و با این جود طی چند ماه آینده همچنان گوشی‌هایی در سری محصولات Xperia M و C در بازار جهانی مشاهده می‌شود.

sony (4)

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا