تماس تلفنی دبیر مجمع با دبیر شورای امنیت ملی

موبنا – سرلشکر محسن رضايی در تماس تلفني با دریادار علی شمخانی، دبیر شورای امنیت ملی، از ایشان خواست كه با قید فوریت موضوع هجمه به نمادهای قومی و تاریخی بررسی و پی گيري شود. دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در این تماس تلفنی، ضمن تاکید بر اینکه اهانت به مقدسات و یا هجمه به …

موبنا – سرلشکر محسن رضايی در تماس تلفني با دریادار علی شمخانی، دبیر شورای امنیت ملی، از ایشان خواست كه با قید فوریت موضوع هجمه به نمادهای قومی و تاریخی بررسی و پی گيري شود.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در این تماس تلفنی، ضمن تاکید بر اینکه اهانت به مقدسات و یا هجمه به افتخارات اقوام ايراني، تهدیدی براي به هم زدن وحدت كشور است، از دبیر شورای امنیت ملی خواست که مسئولان ذیربط با بررسي جدی و رسيدگي به این حوادث آمران و عاملان آن را مشخص كنند.

فرمانده سپاه پاسداران در دوران دفاع مقدس همچنین متذکر شد که مردم و مسولان مراقبت نمایند تا خدای ناخواسته کسانی به هر نحو به دنبال خدشه بر وحدت ملی نباشند تا با بررسی های کارشناسی و امنیتی موضوع بررسی شود.

یادآور می شود اخیراً با هجوم افرادی به محل خانه مشروطیت واقع در شهر جونقان استان چهارمحال بختیاری ، آسیب هایی به تندیس سردار اسعد بختیاری و میراث فرهنگی این منطقه وارد شد.​

 منبع: پایگاه  اطلاع رسانی دکتر محسن رضایی

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا