یک آمار عجیب از استقلال خوزستان!

موبنا – بعد از این موفقیت بزرگ بسیاری از جوانی استقلال خوزستان به عنوان برگ برنده ویسی در رقابت با سایر مدعیان قهرمانی نام برده و مدعی شدند انگیزه بالا و قوای جسمانی این جوانان باعث شد تا آنها گوی سبقت را از سایر مدعیان ربوده و برای اولین بار در تاریخ لیگ برتر قهرمانی …

موبنا – بعد از این موفقیت بزرگ بسیاری از جوانی استقلال خوزستان به عنوان برگ برنده ویسی در رقابت با سایر مدعیان قهرمانی نام برده و مدعی شدند انگیزه بالا و قوای جسمانی این جوانان باعث شد تا آنها گوی سبقت را از سایر مدعیان ربوده و برای اولین بار در تاریخ لیگ برتر قهرمانی را تجربه کنند. با نگاهی به لیست نفرات این تیم و ترکیب ۱۱ نفره ای که به میدان می رفت می توان پی برد خوزستانی ها نه تنها جوان نبودند بلکه از نظر میانگین سنی به نسبت دو رقیب اصلی خود پرسپولیس و استقلال پیر تر هم هستند.

عبدالهادی خنیفر ۳۲ ساله، حکیم نصاری ۳۰ ساله، فرناندو خسوس ۳۰ ساله، ادواردو سوآرز ۳۳ ساله، محمد طیبی ۳۰ ساله، رحیم مهدی زهیوی ۲۹ ساله، علی اصغر عاشوری ۲۸ ساله، سالاروند ۲۸ ساله، حسن بیت سعید ، عقیل کعبی ، روح ا.. سف الهی،میثم دورقی و امید سینگ هر کدام ۲۶ ساله و موسی کولی بالی و فرشاد جان فزا ۲۴ ساله از جمله بازیکنان مسن استقلال خوزستان هستند که در کنار چند جوان زیر ۲۳ سال توانستند استقلال را به مهمترین افتخار تاریخ باشگاه برسانند.

با این تفاسیر باید گفت باز هم تیمی توانست عنوان قهرمانی را بالای سر ببرد که از تجربه بالایی برخوردار بود و برخلاف تمام اظهار نظرهایی که گفته می شد جوانی اش برگ برنده بوده این تیم با تلفیقی از بازیکنان باتجربه و جوان با شایستگی فشارهای کاذب یک فصل را تحمل و جام را بالای سر برد آن هم بدون قرار گرفتن در بطن حواشی کاذب.

 منبع: تابناک 

دکمه بازگشت به بالا