شاخص بورس ۲۷۵ واحد افت کرد

موبنا – در پایان معاملات امروز بازار سرمایه با دادوستد تعداد ۱۵۳۵میلیون سهم و حق تقدم به ارزش ۳۱۸میلیارد تومان در ۸۳هزار نوبت، شاخص بورس ۲۷۵واحد افت کرد و به ارتفاع ۷۵ هزار و ۸۶۳واحد عقب نشینی کرد. بیشترین تاثیر منفی بر حرکت امروز دماسنج بازار سهام نیز به نام نمادهای معاملاتی کچاد، کگل و …

موبنا – در پایان معاملات امروز بازار سرمایه با دادوستد تعداد ۱۵۳۵میلیون سهم و حق تقدم به ارزش ۳۱۸میلیارد تومان در ۸۳هزار نوبت، شاخص بورس ۲۷۵واحد افت کرد و به ارتفاع ۷۵ هزار و ۸۶۳واحد عقب نشینی کرد.

بیشترین تاثیر منفی بر حرکت امروز دماسنج بازار سهام نیز به نام نمادهای معاملاتی کچاد، کگل و فولاد شد و در مقابل نمادهای معاملاتی اخابر، خودرو و شپنا با رشد خود مانع ریزش بیشتر شاخص شدند.

شاخص‌های اصلی بازار سرمایه نیز امروز منفی بودند به‌طوری که شاخص قیمت (وزنی ــ ارزشی) ۱۰۳واحد، کل (هموزن) ۵۳واحد، قیمت (هموزن) ۴۴واحد، آزادشناور ۲۹۰واحد و شاخص بازار اول ۱۷۴واحد و بازار دوم ۷۰۷واحد افت کردند.

بر اساس این گزارش؛ در بازارهای فرابورس ایران هم با جابجایی ۴۲۴میلیون ورقه به ارزش ۲۰۸میلیارد تومان در ۳۸هزار نوبت، آیفکس ۱.۹واحد رشد کرد و به ارتفاع ۷۹۹واحد رسید.

 منبع: تسنیم

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا