معرفی کاسیو پرو ترک PWR 7000

موبنا، محمد مهدی حیدرپور – اگر یکی از ساعت های جدید کاسیو پرو ترک را در اختیار داشته باشید، هرگز گم نخواهید شد. جدا از طراحی ظاهری زیبا و ویژگی های قدرتمند، کاسیو پرو ترک PRW 7000 دارای یک حسگر قطب نمای جدید با خنثی سازی افقی خودکار است که کاربر را حتی اگر ساعت …

موبنا، محمد مهدی حیدرپور – اگر یکی از ساعت های جدید کاسیو پرو ترک را در اختیار داشته باشید، هرگز گم نخواهید شد. جدا از طراحی ظاهری زیبا و ویژگی های قدرتمند، کاسیو پرو ترک PRW 7000 دارای یک حسگر قطب نمای جدید با خنثی سازی افقی خودکار است که کاربر را حتی اگر ساعت حالتی کج داشته باشد در مسیر درست قرار می دهد.
2
کاسیو مجموعه ای از ویژگی های اضافی از جمله قابی با سطح رویی برس خورده، عقربه های فیبر کربنی، عقربه رتروگراد، منبع روشنایی LED، شیشه ای از جنس یاقوت کبود، و بند فیبر کربنی را نیز در پرو ترک PRW 7000 بکار گرفته است.
همچنین، کاسیو عملکردهای حسگر سه گانه را نیز فراموش نکرده است که جهت، فشار/دما، و ارتفاع را اندازه گیری می کند. این ساعت داده های جزر و مد و شرایط کره ماه و زمان ماهیگیری، مناسب‌ترین زمان ها برای ماهیگیری در هر روز را نمایش می دهد را نیز ارائه می کند.
3
کاسیو پروترک PRW 7000 از ماه ژوییه و با برچسب قیمت ۷۲۰ دلار روانه بازار خواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا