بهترین پراژکتورهای موبایلی موجود در بازار جهانی (+عکس)

موبنا، میثم لطفی – انجام بازی‌های ویدیویی، دنبال کردن وظایف کاری روزمره، برقراری ارتباط با دوستان، فعالیت در شبکه‌های اجتماعی، تماشای فیلم‌های سینمایی و … از جمله قابلیت‌های گوشی هوشمند محسوب می‌شوند و با این وجود، لوازم جانبی می‌توانند امکانات آنها را بیشتر کنند. اگر شما جزء آن دسته از کاربرانی هستید که تمایل فراوان …

موبنا، میثم لطفی – انجام بازی‌های ویدیویی، دنبال کردن وظایف کاری روزمره، برقراری ارتباط با دوستان، فعالیت در شبکه‌های اجتماعی، تماشای فیلم‌های سینمایی و … از جمله قابلیت‌های گوشی هوشمند محسوب می‌شوند و با این وجود، لوازم جانبی می‌توانند امکانات آنها را بیشتر کنند.

اگر شما جزء آن دسته از کاربرانی هستید که تمایل فراوان به تماشای فیلم‌های سینمایی دارید، با یک پراژکتور موبایلی کوچک که به گوشی هوشمند متصل می‌شود می‌توانید تصاویر مورد نظر خود را در اندازه مناسب با بالاترین کیفیت تماشا کنید.

اگر گیرنده تلویزیونی در نزدیکی شما وجود ندارد و فیلم سینمایی را روی گوشی هوشمند در اختیار گرفته‌اید، با این پراژکتورهای موبایلی می‌توانید تصاویر را در محیط پیرامون خود با بالاترین کیفیت مشاهده کنید.

در اینجا لیست بهترین پراژکتورهای موبایلی سال ۲۰۱۶ با قابلیت اتصال به گوشی‌های هوشمند یا دیگر دستگاه‌های موبایلی آورده شده است.

پراژکتور ZTE Spro Plus

1-ZTE Spro Plus

پراژکتور Lenovo Yoga Tab 3 Pro

2-Lenovo Yoga Tab 3 Pro

پراژکتور Lenovo Pocket Projector

3-Lenovo Pocket Projector

پراژکتور ASUS ZenBeam E1Z

4-ASUS ZenBeam E1Z

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا