ساعت‌های مچی آینده نمایشگر ۲۰ اینچی دارند

موبنا، میثم لطفی – در توضیحات مربوط به حق امتیاز جدید سامسونگ آمده است که از فناوری مذکور در ساعت‌های هوشمند استفاده می‌شود. این فناوری می‌تواند تمام اشیا فیزیکی اطراف خود را اسکن کند و شکل فیزیکی آنها را به طور دقیق تشخیص دهد. سپس پراژکتورهای داخلی ساعت فعال می‌شوند تا یک رابط کاربری مجازی …

موبنا، میثم لطفی – در توضیحات مربوط به حق امتیاز جدید سامسونگ آمده است که از فناوری مذکور در ساعت‌های هوشمند استفاده می‌شود. این فناوری می‌تواند تمام اشیا فیزیکی اطراف خود را اسکن کند و شکل فیزیکی آنها را به طور دقیق تشخیص دهد.

سپس پراژکتورهای داخلی ساعت فعال می‌شوند تا یک رابط کاربری مجازی در نزدیک‌ترین سطح به مچ دست کاربر ارایه شود. این فناوری به گونه‌ای ساخته شده است که می‌تواند تمام اطلاعات موجود در نمایشگر ساعت مچی هوشمند را روی مچ دست، بازو یا هر فضای نزدیک دیگری به نمایش بگذارد و کلیدهای بزرگ را متناسب با اندازه انگشتان کاربر به آنها ارایه دهد.

Samsung-virtual2

بر این اساس صاحبان نسل بعدی ساعت‌های مچی هوشمند می‌توانند بسته به نیاز خود، صفحه مجازی لمسی را تا اندازه ۲۰ اینچ در اختیار بگیرند و با یک صفحه‌کلید مجازی بزرگ، متن‌های مورد نظر را به راحتی تایپ کنند.

این نمایشگر مجازی می‌تواند قابلیت‌های مختلف ارایه دهد و از نقشه راهنما گرفته تا تصاویر ویدیویی را روی مچ دست به نمایش بگذارد.

پراژکتورهایی که برای این فناوری در نظر گرفته شده‌اند تعاملی هستند و حسگرهای تصویری نیز متناسب با آن کار می‌توانند تا تصاویر مربوطه متناسب با سطحی که کاربر در نظر می‌گیرد، با بالاترین کیفیت به نمایش درآیند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا