انتشار نخستین تصاویر از گوشی هوشمند Moto E3 موتورولا + عکس

موبنا، میثم لطفی – در توضیحات مربوط به این عکس آمده است که گوشی هوشمند جدید برادر کوچک‌تر Moto G4 محسوب می‌شود که امکانات ضعیف‌تری را در خود جا داده است. دو گوشی هوشمند Moto G4 و Moto 4G Plus سه‌شنبه این هفته در تاریخ ۱۷ مه به صورت رسمی معرفی می‌شوند و شرکت موتورولا …

موبنا، میثم لطفی – در توضیحات مربوط به این عکس آمده است که گوشی هوشمند جدید برادر کوچک‌تر Moto G4 محسوب می‌شود که امکانات ضعیف‌تری را در خود جا داده است.

دو گوشی هوشمند Moto G4 و Moto 4G Plus سه‌شنبه این هفته در تاریخ ۱۷ مه به صورت رسمی معرفی می‌شوند و شرکت موتورولا برای رونمایی از آنها یک مراسم بزرگ در دهلی نو و مکزیک ترتیب داده است. هر دو گوشی مذکور پیش‌تر توسط منابع آگاه منتشر شدند و اعلام شد Moto G4 Plus روی کلید سخت‌افزاری اصلی خود حسگر اثر انگشت دارد.

Motorola (2)

در هفته‌های گذشته همچنین شایعاتی در مورد مدل Moto X4 به گوش رسید. این گوشی هوشمند نیز روی کلید اصلی خود حسگر اثر انگشت را جا داده است و مبتنی بر فناوری ShatterShield نمایشگر نشکن دارد.

از آنجایی که تنها چند روز تا مراسم بزرگ موتورولا باقی مانده است، گمانه‌زنی منابع آگاه هم بیشتر شده است. برخی رسانه‌های خبری اعلام کردند سه‌شنبه این هفته در مورد گوشی هوشمند Moto E3 نیز خبرهایی منتشر می‌شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا