دوازدهمین جشنواره ملی فن آفرینی شیخ بهایی با حمایت همراه اول برگزار شد

موبنا – به گزارش موبنا به نقل از اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، روز پنج شنبه ۲۳ اردیبهشت ماه، دوازدهمین جشنواره ملی فن آفرینی شیخ بهایی به مدت سه روز و با حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، رئیس شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان، نماینده یونسکو، دبیر کل انجمن تکنوپولی جهانی، مدیر مرکز …

موبنا – به گزارش موبنا به نقل از اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، روز پنج شنبه ۲۳ اردیبهشت ماه، دوازدهمین جشنواره ملی فن آفرینی شیخ بهایی به مدت سه روز و با حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، رئیس شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان، نماینده یونسکو، دبیر کل انجمن تکنوپولی جهانی، مدیر مرکز منطقه ای ISTIC و بیش از ۱۰۰سرمایه‌گذار از کشورهای کره جنوبی، عمان، فنلاند، فرانسه، چین، پاکستان، آلمان و ایرانیان مقیم خارج در هتل عباسی اصفهان برگزار شد.
براساس این گزارش، دوازدهمین جشنواره ملی شیخ بهایی با هدف ترویج و توسعه فن‌آفرینی، خلاقیت و نوآوری، معرفی فن‌آفرینان به عنوان موتور حرکت و توسعه اقتصاد دانش‌بنیان و ایجاد فضای تعامل در میان فعالان عرصه‌های مختلف فن‌آفرینی برگزار شد.
این گزارش می افزاید، این جشنواره در دو بخش مسابقه ای و غیرمسابقه‌ای برگزار شد که بخش مسابقه‌ای شامل طراحان کسب و کار، فن‌آفرینان (شرکت‌های دانش بنیان) و سرمایه‌گذاران کارآفرین (Venture Capital) بود.
یکی از طرح های جالب توجه در این جشنواره اجرای طرح «نشا» یا «نقطه شروع ارتباط» به عنوان فضای مذاکره بین سرمایه‌گذاران و سازمان‌‌های بزرگ با فن آفرینان و صاحبان فرصت‌های سرمایه‌گذاری بود. در این طرح ۲۰ متر مربع در سالن فیروزه هتل عباسی برای هر سرمایه‌گذار در نظر گرفته شده بود تا شرکت‌های شرکت‌کننده با طراحان مذاکره ‌کنند.
براساس اعلام مسؤولان برگزاری جشنواره، طرح «نشا» برای نخستین بار در این جشنواره اجرا شد تا از آن طریق طرح‌های متقاضی سرمایه‌گذاری به سرمایه‌گذاران دعوت شده، معرفی ‌شوند.
براساس این گزارش، اداره کل نوآوری و توسعه کسب و کار همراه اول در طرح «نشا» مشارکت جدی داشت و در طول زمان اجرای این طرح به گفتگو و مذاکره با صاحبان طرح هاى نوآورانه پرداخت.
این گزارش می افزاید، در این جشنواره حدود ۲۸۰ شرکت دانش بنیان داخلی و خارجی حضور داشتند.
گفتنی است، جشنواره ملی شیخ بهایی از سال ۸۳ هر سال از سوی شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان و با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برگزار می شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا