متلک برانکو به رحمتی؛ چرا بازیکن حریف را محروم نکردند؟!

موبنا – برانکو اینوانکوویچ امروز در نشست خبری خود به صورت غیر مستقیم به مهدی رحمتی کنایه زد و مدعی شد این بازیکن باید بعد از اتفاقات بازی با تراکتورسازی محروم می‌شد. وی می‌گوید: ما بازیکنان و باشگاه‌ها نیاز به نقد و بررسی داریم و اکنون نیز از این نقدها ناراحتی از سوی ما وجود …

موبنا – برانکو اینوانکوویچ امروز در نشست خبری خود به صورت غیر مستقیم به مهدی رحمتی کنایه زد و مدعی شد این بازیکن باید بعد از اتفاقات بازی با تراکتورسازی محروم می‌شد.
وی می‌گوید: ما بازیکنان و باشگاه‌ها نیاز به نقد و بررسی داریم و اکنون نیز از این نقدها ناراحتی از سوی ما وجود ندارد، اما واقعیت این است که ما در این فصل مشکلات غیرطبیعی زیادی داشتیم. در ابتدای فصل و در بازی‌های اول سوشا مکانی محروم بود، در بازی اول مهدی طارمی را در اختیار نداشتیم و در طول فصل به‌خاطر اشتباهات داوری پنج داور از سوی فدراسیون جریمه و محروم شدند. در آن زمان بازیکن ما را به‌دلیل لب‌خوانی حرفش در تلویزیون محروم کردند. در حالی که شاهد بودیم برخی بازیکنان با مربی حریف درگیر می‌شدند، بین دو نیمه برای تیم حریف و بازیکنانش مشکل ایجاد می‌کردند، اما برخوردی با آنها صورت نگرفت و محروم نمی شدند، نمی‌خواهم به دیگر مشکلات اشاره کنم، مرگ هادی نوروزی هم شوک بزرگی برای ما بود اما علی‌رغم همه این مشکلات روزبه‌روز منسجم‌تر ظاهر شدیم.اینجا ناراحتی و عصبانیتی وجود ندارد اما همانطور که گفتیم واقعا مسائل و مشکلات غیرطبیعی پشت سر گذاشتیم.مهم‌ترین مسئله این است که با همه این مشکلات روز به روز محکم‌تر ظاهر شدیم.

 منبع: تابناک 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا