رژیم صهیونیستی برای منافع داعش دست به ترور زد

موبنا – منصور حقیقت پور ضمن محکومیت ترور صورت گرفته ، گفت: رژیم صهیونیستی گمان می کند با ترور مغنیه و بدرالدین قدرت جبهه مقاومت کاهش می یابد اما حزب الله صدها مغنیه و بدرالدین در میان جوانان خود پرورش داده است. نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: راه …

موبنا – منصور حقیقت پور ضمن محکومیت ترور صورت گرفته ، گفت: رژیم صهیونیستی گمان می کند با ترور مغنیه و بدرالدین قدرت جبهه مقاومت کاهش می یابد اما حزب الله صدها مغنیه و بدرالدین در میان جوانان خود پرورش داده است.

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: راه مقاومت با یاد شهید بدرالدین ، شهید مغنیه و ده ها شهید دیگر مقاومت ادامه خواهد یافت زیرا اعتقاد راسخ و وعده الهی مانع هرگونه تزلزل در این راه است.

حقیقت پور گفت: رژیم صهیونیستی در یوم النکبه اقدام تروریستی دیگری انجام داد تا ماهیت کثیف خود را به نمایش بگذارد.

این نماینده مجلس با بیان این که تل آویو در ترور شهید بدرالدین ۲ هدف عمده را دنبال کرده است ، گفت: ذوالفقارحزب الله تاکنون ضربات مهلکی به مکانیسم جاسوسی رژیم صیونیستی و آمریکا در لبنان وارد کرده بود.

وی دلیل دوم برای ترور شهید بدرالدین را حضور وی در جنگ با تروریست های تکفیری دانست و گفت: ذوالفقار حزب الله در جریان جنگ جبهه مقاومت با تروریست های تکفیری حضور موثری داشته است. داعش ، جبهه النصره ، جیش الفتح و ده ها گروه تروریستی دیگر همگی برای حمایت از منافع رژیم صهیونیستی ایجاد شده اند.

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تصریح کرد: رژیم صهیونیستی به عنوان بانی اصلی گروه های تروریستی تکفیری از هیچ اقدام تروریستی فروگذار نمی کند. تل آویو با این ترور تلاش کرد در فرصت ایجاد شده در آتش بس شیرینی خوش خدمتی تروریست های تکفیری را به آنها بدهد.

وی تاکید کرد: ترور شهید بدرالدین هیچ خللی در عزم نیروهای مقاومت در جنگ با تروریست های تکفیری و رژیم صهیونیستی وارد نخواهد کرد و جوانان مقاومت منتقم خون شهدای خود خواهند شد.

 منبع: خانه ملت 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا