آزمایش گسترده خودروهای خودران در آریزونا

موبنا – به گزارش پی سی مگ، انجام این آزمایش نشان دهنده تحولی بزرگ است و از نزدیک شدن به زمان عرضه انبوه خودروهای یاد شده خبر می دهد. افرادی که در این آزمایش حضور می یابند باید پنج روز در هفته در آزمایش یاد شده شرکت کنند و داده های مورد نظر تیم مهندسی …

موبنا – به گزارش پی سی مگ، انجام این آزمایش نشان دهنده تحولی بزرگ است و از نزدیک شدن به زمان عرضه انبوه خودروهای یاد شده خبر می دهد.

افرادی که در این آزمایش حضور می یابند باید پنج روز در هفته در آزمایش یاد شده شرکت کنند و داده های مورد نظر تیم مهندسی گوگل را جمع آوری کنند. این افراد به ازای هر ساعت کار ۲۰ دلار دریافت خواهند کرد.

برایان تورسلینی رییس واحد تست خودروهای خودران گوگل در این مورد گفته است: رانندگان آزمایشی نقشی مهم در توسعه فناوری به کار گرفته شده در این خودروها ایفا می کنند، زیرا بازخوردهایی در مورد نحوه رانندگی خودروهای مان و تعاملشان با دیگران در جاده در اختیار می گذارند و می توانند در صورت لزوم کنترل این خودروها را در اختیار بگیرند.

افرادی که قرار است در قالب این طرح به کار گرفته شوند از نظر طیف سنی و مشاغلی که بر عهده دارند بسیار متفاوت خواهند بود. البته این افراد باید همگی رانندگان قابلی باشند که توجه کاملی به جاده داشته و به جنبه های اجتماعی این کار هم توجه کنند.

شرکت کنندگان در طرح یاد شده همچنین موظف به کنترل دائم جاده و نرم افزارهای نظارتی، نگارش گزارش و ارائه بازخوردهای شفاهی می باشند و به مسافرت علاقه داشته باشند.

 منبع: فارس 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا