پهپادی که همانند گل شکفته می شود(+عکس)

موبنا، محمد مهدی حیدرپور – شرکت کره ای نپ دیزاین طی یکی از جدیدترین پروژه های خود پهپادی را معرفی کرده است که از طراحی ظاهری کروی تاشو سود برده و هنگام پرواز پروانه های آن از هم باز می شوند. طراحی جذاب این پهپاد که به نام Sphere VR Drone شناخته می شود بهبود …

موبنا، محمد مهدی حیدرپور – شرکت کره ای نپ دیزاین طی یکی از جدیدترین پروژه های خود پهپادی را معرفی کرده است که از طراحی ظاهری کروی تاشو سود برده و هنگام پرواز پروانه های آن از هم باز می شوند. طراحی جذاب این پهپاد که به نام Sphere VR Drone شناخته می شود بهبود قابلیت حمل و نقل را هدف قرار داده است.
هنگامی که Sphere VR Drone در حال پرواز نیست، از اسکلت و ظاهری کروی شکل برخوردار است اما در هنگام نیاز پروانه های آن همانند گلبرگ های گل از هم باز می شوند تا امکان پرواز فراهم شود. با استفاده از دوربین این پهپاد نیز می توانید تصاویر هوایی جذابی ثبت کنید. اگرچه جزئیات فنی این محصول منتشر نشده اما از تصاویر منتشر شده می توان یک دوربین رو به بالا، یک دوربین رو به پایین و آرایه ای از دوربین های کناری را مشاهده کرد. بر همین اساس می توان قابلیت تصویربرداری ۳۶۰ درجه را انتظار داشت.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا