ديدار فائزه هاشمي با يك بهايي بعيد است

موبنا – آیت‌الله بطحایی گفت: ارتباط دوستانه با اعضای فرقه ضاله بهائیت خیانت به اسلام و انقلاب است. آیت الله سید هاشم بطحایی منتخب مجلس خبرگان رهبری، در پاسخ به این سوال که نظر فقها درباره فرقه بهائیت چیست و معاشرت با فرقه ضاله بهائیت از نظر شرع چه حکمی دارد گفت: بهائیت در واقع …

موبنا – آیت‌الله بطحایی گفت: ارتباط دوستانه با اعضای فرقه ضاله بهائیت خیانت به اسلام و انقلاب است.

آیت الله سید هاشم بطحایی منتخب مجلس خبرگان رهبری، در پاسخ به این سوال که نظر فقها درباره فرقه بهائیت چیست و معاشرت با فرقه ضاله بهائیت از نظر شرع چه حکمی دارد گفت: بهائیت در واقع ساخته و پرداخته انگلیس است. انگلیس برای اینکه به مکتب تشیع-که بدون تعصب راه اسلام، قران و پیامبر اکرم است- آسیب برسانند، بهائیت را تولید کردند.

منتخب مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه هدف انگلستان از راه اندازی فرقه بهائیت این بود که تشیع را از شکل اصلی خود خارج کند، خاطرنشان کرد: انگلستان با این اقدام خود تلاش داشت تا مردم شیعه را از این مذهب بیزار کند و به همین جهت فرقه بهائیت را راه انداختند.

آیت‌الله بطحایی تصریح کرد: در فرقه بهائیت شب‌ها جلسات و محافلی دارند که با شعبده‌ها اذهان مردم را اشغال می‌کنند و غیر حقیقت را حقیقت نشان می‌دهند و اعتقاد دارند که آخوند‌ها از بهشت و جهنم نسیه صحبت می‌کنند ولی ما بهشت و جهنم نقد داریم و شیعیان را ترغیب می‌کنند تا در محافل آنها شرکت کنند.

وی افزود: اعضای فرقه بهائیت در این محافل خود نوشابه‌ها، چای و یا غیر آن را مورد استفاده قرار می‌دهند و حالت بنگ به آنها دست می‌دهد. آنها منقلی را پر از ذغال افروخته می‌کنند و از نظر آنها شکاف‌هایی که در این ذغال‌ها است، آنها متقابلا منظره‌ای از سیب و گل و گیاه را در این منقل ادعا دارند که مدعی هستند بهشت است.

عضو مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: در این محافل زنان و مردان دست جمعی می‌رقصند و شراب مصرف می کنند و باکی از هیچ چیزی ندارند. پیر خرفت انگلستان این قضیه را با رهبری امیرعباس هویدا در ایران راه اندازی کرد. امیرعباس هویدا از سران اصلی بهائیت در دوران طاغوت در ایران بود و اعضای حامی علی محمد باب که از بنیانگذاران این مسلک و مرام منحرف بود به دست فدائیان اسلام اعدام شدند.

آیت الله بطحایی تأکید کرد: مرام بهائیت یک روشی است که با رنگ مذهبی تلاش دارد تا مذهب تشیع را از بین ببرد و از این جهت اعضای این فرقه افرادی هستند منحرف و ارتباط با این اعضا حرام است.

عضو مجلس خبرگان رهبری در پاسخ به این سوال که اگر کسی به قصد حمایت با یکی از اعضای ارشد این فرقه در ایران دیدار کند، چه حکمی دارد، تأکید کرد: این بحث دو جور است یکی اینکه دیدار دوستانه باشد که باید آن فرد را طرد کرد. اما اگر دیداری باشد که تلاش شده باشد تا انحراف آنها درست شود حساب دیگری دارد. فرق دارد بین اینکه ارتباط ارتباط دوستانه‌ای باشد که خائنانه با کشور، اسلام و انقلاب است اما اگر برای ارشاد و راهنمایی آنها باشد این امر جنبه هدایتی دارد.

آیت‌الله بطحایی گلپایگانی در پاسخ به این سوال که اخیراً خانم فائزه هاشمی رفسنجانی فرزند آیت‌الله هاشمی رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با خانم فریبا کمال آبادی یکی از اعضای ارشد فرقه بهائیت در ایران دیدار داشته، گفت: این کار بی تعارف کار اشتباهی است. این دیدار به عنوان دوستی که بعید است چون اعضای خانواده آقای هاشمی مذهبی و روحانی هستند یک خانواده مذهبی و روحانی که تز ضد بهائیت دارند نمی‌تواند با بهائیت کنار بیاید. اما اگر حتی به واسطه دلجویی نیز ایشان به دیدار این فرد بهائی رفته باشد کار غلط و نادرستی است. “اتقوا من مواضع التهم” لااقلش تهمت آور است چرا باید کاری کند تا به خانواده و آقای هاشمی تهمت زده شود. اشتباهاتی که متأسفانه این بانو مرتکب شده و به پدرش نیز لطمه وارد می‌شود و اشتباه است اشتباه است اشتباه.

وی در پایان خاطرنشان کرد: قاعدتاً آیت‌الله هاشمی رفسنجانی به دخترش در این باره تذکر دهد در دین بحث ما فرزند و اولاد مطرح نیست اولویت دین ما است. اولویت پدر مادر و فرزند در دین مطرح نیست. آیت الله هاشمی رفسنجانی باید حتما به این بانو تذکر دهد.

 منبع: تسنیم 

دکمه بازگشت به بالا