تقویم Sunrise مایکروسافت برای همیشه تعطیل شد

موبنا، میثم لطفی – مایکروسافت سال گذشته Sunrise را به عنوان یکی از بهترین شرکت‌های تولیدکننده تقویم‌های مجازی مخصوص اندروید و iOS خرید تا خدمات گسترده در این زمینه ارایه دهد. پس از این اتفاق مایکروسافت تصمیم گرفت فناوری‌های خود را به عنوان بخش جداناپذیر تقویم‌های آینده در اختیار کاربران بگذارد. با این وجود در …

موبنا، میثم لطفی – مایکروسافت سال گذشته Sunrise را به عنوان یکی از بهترین شرکت‌های تولیدکننده تقویم‌های مجازی مخصوص اندروید و iOS خرید تا خدمات گسترده در این زمینه ارایه دهد. پس از این اتفاق مایکروسافت تصمیم گرفت فناوری‌های خود را به عنوان بخش جداناپذیر تقویم‌های آینده در اختیار کاربران بگذارد.

با این وجود در آخرین بیانیه رسمی گفته شده است که تقویم مجازی Sunrise Calendar مایکروسافت در تاریخ ۳۱ آگوست ۲۰۱۶ برای همیشه به فعالیت خود خاتمه می‌دهد.

microsoft Sunrise Calendar  (2)

این خبر را گروه توسعه‌دهندهSunrise  روی وبلاگ رسمی خود منتشر کرد و توضیح داد که هم‌اکنون همکاری‌هایی را با اپلیکیشن Outlook مایکروسافت آغاز کرده است تا خدمات آنها از طریق این اپلیکیشن در اختیار کاربران موبایلی قرار گیرد.

از آنجایی که دو اپلیکیشن مجزا با قابلیت‌های نسبتا مشابه می‌تواند کاربران را با مشکل مواجه کند، مایکروسافت تصمیم گرفت Sunrise Calendar را حذف کند و خدمات آن را از طریق Outlook ارایه دهد.

لازم به ذکر است که از پایان آگوست ۲۰۱۶ ابزار موبایلی Sunrise Calendar هیچ به‌روزرسانی برای ارایه خدمات جدید یا حذف حفره‌های نرم‌افزاری را در اختیار نمی گیرد و این اتفاق برای توسعه‌دهندگان این نرم‌افزار بسیار ناراحت کننده بوده است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا