پروژه Tango نقشه مجازی گوگل را برجسته می‌کند

موبنا، میثم لطفی – بر اساس این فناوری یک دستگاه موبایل مجهز به حسگرهای هوشمند می‌تواند محیط پیرامون خود را به دقت اسکن کند تا مدل‌های دیجیتالی قابل ملاحظه از آن ارایه دهد. هم‌اکنون قرار است فناوری Tango به صورت عمومی در اختیار مردم قرار گیرد و شرکت لنوو در حالت ساخت تبلت جدیدی مجهز …

موبنا، میثم لطفی – بر اساس این فناوری یک دستگاه موبایل مجهز به حسگرهای هوشمند می‌تواند محیط پیرامون خود را به دقت اسکن کند تا مدل‌های دیجیتالی قابل ملاحظه از آن ارایه دهد.

هم‌اکنون قرار است فناوری Tango به صورت عمومی در اختیار مردم قرار گیرد و شرکت لنوو در حالت ساخت تبلت جدیدی مجهز به این فناوری می‌باشد. این فناوری هفته آینده در کنفرانس Google I/O با جزییات کامل معرفی می‌شود و تبلت مذکور با فناوری Tango می‌تواند نقشه‌های مجازی گوگل را در حالت واقعیت افزوده به نمایش بگذارد.

tangoo (1)

با توجه به اینکه گوگل برای توسعه فناوری Tango چند سال زمان صرف کرده است، تاکنون توضیحات زیادی در مورد آن اعلام نشده است. ولی امسال قرار است در کنفرانس Google I/O اتفاقات متفاوت صورت گیرد و تمام قابلیت‌های این فناوری با جزییات کامل معرفی شود.

یکی از جالب‌ترین قابلیت‌های Tango ترکیب آن با سرویس Maps گوگل است و این فناوری می‌تواند نقشه مجازی گوگل را به صورت واقعیت مجازی به نمایش بگذارد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا