با این فناوری هر سطح صاف به تبلت اندرویدی تبدیل می‌شود

موبنا، میثم لطفی – در این پروژه یک دستگاه کوچک مجهز به لیزر ساخته می‌شود تا هر سطحی صافی را به یک تبلت اندرویدی لمسی تبدیل کند. پراژکتوری که برای این دستگاه در نظر گرفته شده است می‌تواند روی هر سطح صاف یک تبلت ۱۵ اینچی برای شما ایجاد کند و به عبارت دیگر، می‌توانید …

موبنا، میثم لطفی – در این پروژه یک دستگاه کوچک مجهز به لیزر ساخته می‌شود تا هر سطحی صافی را به یک تبلت اندرویدی لمسی تبدیل کند.

پراژکتوری که برای این دستگاه در نظر گرفته شده است می‌تواند روی هر سطح صاف یک تبلت ۱۵ اینچی برای شما ایجاد کند و به عبارت دیگر، می‌توانید روی میز کار خود یک تبلت اندرویدی لمسی بزرگ در اختیار بگیرید.

Lazertouch Mini Projector  (1)

برای استفاده از تبلت یک قلم نوری مجهز به فناوری مادون قرمز هم در نظر گرفته شده است که امکان نوشتن و استفاده از بخش‌های مختلف تبلت مجازی را برای شما آسان می‌کند.

Lazertouch Mini Projector  (2)

این پراژکتور به پردازنده چهار هسته‌ای ۱.۲ گیگاهرتزی، ۲ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده است. روی این دستگاه نسخه ۴.۴ سیستم عامل اندروید نصب شده است و از دیگر امکانات آن می‌توان به باتری ۱۳۶۰۰ میلی‌آمپری برای استفاده مستمر از دستگاه به مدت ۲.۵ ساعت اشاره کرد.

Lazertouch Mini Projector  (3)

در این تبلت می‌توانید تصاویر ویدیویی را با کیفیت بالا تماشا کنید و حتی می‌توانید اندازه نمایشگر آن را تا ۸۰ اینچ افزایش دهد. این سیستم از گیرنده بی‌سیم Wi-Fi و سیستم بی‌سیم بلوتوث هم پشتیبانی می‌کند و برای آن اسپیکر داخلی هم در نظر گرفته شده است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا