چرا عمه و خاله برانکو تیترمطبوعات ما شده؟

موبنا – سیاوش بختیاری زاده در نشست خبری پیش از بازی با تراکتورسازی ضمن تبریک روز جوان اظهار داشت: من بارها در دوران بازی به آذربایجان آمدم. من عاشق آذربایجان هستم و در اتفاقاتی که برای ما در این هفته ها افتاد تازه همدرد شدم با مردم آذربایجان که سال گذشته در هفته آخر چه …

موبنا – سیاوش بختیاری زاده در نشست خبری پیش از بازی با تراکتورسازی ضمن تبریک روز جوان اظهار داشت: من بارها در دوران بازی به آذربایجان آمدم. من عاشق آذربایجان هستم و در اتفاقاتی که برای ما در این هفته ها افتاد تازه همدرد شدم با مردم آذربایجان که سال گذشته در هفته آخر چه به سرشان آمد.
سرمربی استقلال اهواز خاطرنشان کرد: مگر می شود گفت که ما دوست نداریم در یادگار بازی نکنیم و در بنیان دیزل بازی کنیم؟ در این مدت باید دلمان به برنامه ۹۰ و استاد عادل خوش بود که می بینیم هیچ گونه از حق ما دفاع نشد. مگر می شود رئال با ایبار بازی داشته باشد و بگوید در این استادیوم ۶ هزار نفری ایبار بازی نمی کنیم.

وی ادامه داد: من عاشق ولایتمداری مردم آذربایجان هستم. تیم ما ۹۵ درصد فردا بازنده است و تراکتورسازی یکی از قوی ترین تیم های لیگ کنونی ماست اما فردا من با چه رویی بچه های ۱۶-۱۵ ساله را به استادیوم ببرم؟ گروهبان سعید سعادت برای چه با تفنگ آمده جلوی هتل و می گوید بیا پایین تا صحبت کنیم. اگر بازی برگزار شود ما فردا انگیزه بالایی داریم. تیم قلعه نویی شرافتمندانه و خوب بازی می کند و کار سختی در برابر این تیم داریم. ولی حتما پیگیری می کنم تا ببینم چرا و با دستور چه کسی با تفنگ جلوی هتل ما ایستاده اند؟

سرمربی استقلال اهواز افزود: جوانانی که می توانند آینده فوتبال خوزستان و ملی را تضمین کنند را انتخاب کرده ایم تا این نفرات ان شاء الله فردا خوب بازی کنند و من شرمنده نشوم. ان شاء الله استقلال فصل آینده قهرمان شود. تیم هایی چون نفت مسجد سلیمان و استقلال اهواز هم می توانند در لیگ برتر باشند. مطمئن باشید آن ها ۵۰ جوان به فوتبال ایران معرفی خواهند کرد.

بختیاری زاده تصریح کرد:به نظر من این تبعات بازی با پرسپولیس ادامه دارد. ما مهمان شما هستیم. این سرگروهبان سعادت باید بگوید که چه کسی به او زنگ زده است؟ ما با تیم آمده ایم و آن ها از فرودگاه دنبال ما آمده اند. به ما می گفتند باید در اتوبوس VIP بنشینید. اکبر شوقی از پیشکسوت های فوتبال است و صحبت کرده اند تا اجازه دادند این جا بیاییم. اصلا این ماموران مال فرودگاه نبودند.

سرمربی استقلال اهواز اذعان داشت: فکر می کنم ویسی گفته بود که در ۲۹ هفته گذشته بارها و هفته ها صدرنشین بوده اند اما دریغ از یک عکس ۳ در ۴. ما هم امسال بعد از سالها به لیگ آمدیم ولی هیچ خبری از ما نبود. دختر و عمه و خاله برانکو در این دو روز می شوند تیتر مطبوعات ما. من داشتم با این شرایط سکته می کردم. برانکو وظیفه اش این است که پول بگیرد و کار کند. ما خودمان فرهنگ و تاریخ داریم و اسلام داریم ولی تا یک نفر از خارج می آید تیتر ما می شود. ما ۵ برادر بودیم و مادر پیر ما آرزو داشت ۵ دقیقه بازی ما را ببیند ولی هرگز نتوانست در استادیوم بیاید. ویسی هم آرزو دارد یک عکس ۳ در ۴ داشته باشد ولی این کار را نکردند.

وی در رابطه با مسایل مدیریتی باشگاه گفت: مباحث مدیریتی به مسوولان باشگاه مربوط است و من فکر می کنم قبلا در این باره صحبت کرده ام.

بختیاری زاده در ارتباط با بازی فردا گفت: امیر قلعه نویی از افتخارات فوتبال است و پرافتخارترین مربی ایران است. ما هم تراکتور را به خوبی آنالیز کرده ایم و بازی این تیم را مقابل استقلال بارها دیده ایم. امیدواریم بازی شرافتمندانه ای انجام دهیم.

 منبع: بانک ورزش

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا