گوشی های ۴۰۰ تا ۷۰۰ هزار تومانی پرفروش شدند

موبنا، لیلا محمدنظامی – فرشندگان بازار برخی از مدل های پرفروش هفته گذشته را شامل LG G4 Stylus Dual با قیمت ۵۶۹ هزار تومان، Xperia C4 Dual با قیمت ۶۹۹ هزار تومانی، Huawei P8 Lite با قیمت ۶۱۰ هزار تومان، Samsung Galaxy J2 Dual SIM با قیمت ۴۵۹ هزار تومان و Huawei Honor 4C Dual …

موبنا، لیلا محمدنظامی – فرشندگان بازار برخی از مدل های پرفروش هفته گذشته را شامل LG G4 Stylus Dual با قیمت ۵۶۹ هزار تومان، Xperia C4 Dual با قیمت ۶۹۹ هزار تومانی، Huawei P8 Lite با قیمت ۶۱۰ هزار تومان، Samsung Galaxy J2 Dual SIM با قیمت ۴۵۹ هزار تومان و Huawei Honor 4C Dual SIM با قیمت ۴۶۹ هزار تومان معرفی کردند.
LG G4 Stylus Dual SIM H540 Mobile Phone با قیمت ۵۶۹ هزار تومان
این گوشی ال جی به دلیل برخورداری از قیمت زیر ۶۰۰ هزار تومانی و امکانات بالا توانست مورد تقاضای بیشتر مشتریان قرار گیرد.
ال‌جی، گوشی G4 استایلوس را به قلمی مجهز کرده که امکان یادداشت‌برداری را روی نمایشگر بزرگش مهیا می‌کند. با اینکه این قلم آن‌قدر که بایدوشاید دقت ندارد؛ اما استفاده از آن تاحدی نیاز یادداشت‌برداری را مرتفع می‌کند. با اینکه نوک این قلم پهن و لاستیکی‌ است، می‌توان با کمی دقت برای نقاشی‌ و طراحی هم از آن استفاده کرد.
نمایشگر ۵.۷ اینچی با رزولوشن HD و تراکم ۲۵۸ پیکسل بر اینچ می‌تواند برای یادداشت‌برداری، بازی، مطالعه‌ی متون و وب‌گردی بسیار کار‌آمد باشد؛ اما کمبود‌هایی مثل تراکم پایین و مجهزنبودنش به حسگر روشنایی بعضی اوقات به چشم می‌آیند. این نمایشگر از نوع LCD است و از فناوریIPS بهره می‌برد. صفحه‌ی لمسی این گوشی تا ۱۰ لمس را به‌صورت هم‌زمان پشتیبانی می‌کند؛ همچنین ال‌جی برای محافظت از نمایشگر G4 استایلوس محافظ‌ نام‌آشنای گوریلاگلس را به کار برده است.
lg-g4-stylus
دو دوربین ۱۳ و ۵ مگاپیکسلی، به‌عنوان دوربین‌های اصلی و سلفی این گوشی انتخاب شده‌اند. دوربین اصلی به فوکوس لیزری و فلشی از نوع LED مجهز شده تا بهترین تصاویر ممکن را ثبت کند.
تراشه‌ی کم‌مصرف و ۳۲ بیتی مدیاتک مدل MT6592 قلب ال‌جی G4استایلوس است. روی این تراشه ۸ هسته‌ی پردازنده‌ی قدرتمند کورتکس A7، پردازنده‌ی گرافیکی مالی ۴۵۰MP به همراه یک گیگابایت رم قرار گرفته‌اند تا نیاز‌های کاربر را تاحدزیادی پاسخ‌گو باشند؛ همچنین ۸ گیگابایت حافظه‌ی داخلی با امکان افزایش تا ۱۲۸ گیگابایت، برای این گوشی در نظر گرفته شده است. گوشی G4 استایلوس به Wi-Fi، بلوتوث و رادیو هم مجهز شده است. در کنار این سخت‌افزار، امکان استفاده از دو سیم‌کارت به صورت هم‌زمان فراهم شده است؛ البته باتری با ظرفیت ۳۰۰۰ میلی‌آمپرساعت از نوع لیتیوم-یون هم برای این گوشی مناسب به نظر می‌رسد و انرژی لازم این سخت‌افزار را تامین می‌کند.
Sony Xperia C4 Dual SIM Mobile Phone با قیمت ۶۹۹ هزار تومانی
گوشی Xperia C4 از جمله پرفروش های هفته گذشته محسوب شد که با قیمت زیر ۷۰۰ هزار تومانی توانست مورد تقاضای بیشتر مشتریان این کالای ارتباطی و دیجیتالی قرار گیرد.
نخستین گوشی مناسب عکاسی سلفی سونی، اکسپریا C3 نام داشت که سونی با لقب «بهترین تلفن هوشمند سلفی» از آن یاد کرد. اکنون سونی در دومین تلاش خود از گوشی اکسپریا C4 رونمایی به عمل آورد که نسبت به نسل گذشته‌ی خود، با بهبودهایی همراه شده است.
این گوشی به یک نمایشگر بزرگ ۵.۵ اینچی مجهز شده که رزولوشن Full HD را به تصویر می‌کشد. یک دوربین ۵ مگاپیکسلی به همراه فلاش LED در بالای نمایشگر این گوشی قرار گرفته که می‌تواند عکس‌های بی‌نظیری را ثبت کند.
c4
این دوربین با حالت‌ها و افکت‌های مختلفی همراه شده که می‌تواند در ثبت بهترین عکس سلفی‌تان تاثیرگذار باشد؛ به‌علاوه در قاب پشتی این گوشی هم یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی به همراه فلاشLED وجود دارد.
سخت‌افزار این فبلت میان‌رده را یک چیپ مدیاتک نسخه‌ی MT6752، پردازنده‌ی هشت هسته‌ای (۶۴ بیتی) Cortex-A53 با توان پردازش ۱.۷ گیگاهرتز، رم دو گیگابایتی تشکیل می‌دهد.
همچنین ۱۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی برای این گوشی در نظر گرفته شده که این حافظه با کارت حافظه‌ی microSD افزایش‌یافتنی است. سونی یک باتری لیتیوم یونی با ظرفیت ۲۶۰۰ میلی‌آمپر ساعت برای C4 به کار برده که کاربران قادر به تعویض آن نیستند. در نهایت باید گفت که این فبلت در دو نسخه‌ی تک‌سیم و دوسیم و در سه رنگ سفید، مشکی و سبز نعنایی معرفی شده است.
Huawei P8 Lite Dual SIM – 16GB Mobile Phone با قیمت ۶۱۰ هزار تومان
Huawei P8 همانند سایر مدل های این برند چینی با تقاضای خوبی از سوی مشتریان همراه بود به طوری که فروشندگان این مدل را یکی از پرفروش های بازار معرفی کردند.
مدل کوچک‌تر با نام هوآوی پی۸ لایت دارای صفحه‌نمایشی ۵ اینچی با رزولوشن ۷۲۰ در ۱۲۸۰ پیکسل است. پردازنده‌ی آن به مدل ضعیف‌تر Kirin 620 هشت هسته‌ای کاهش یافته و قابلیت ۴G، دوربین ۱۳ مگاپیکسلی و دوربین جلوی ۵ مگاپیکسلی پرچم‌دار اصلی را در خود حفظ کرده است؛ هرچند به نظر از لرزش‌گیر لیزری تصویر خبری نیست.
باتری این گوشی ۲۲۰۰ میلی‌آمپرساعت ظرفیت دارد و از دو گیگابایت حافظه‌ی رم و ۱۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی بهره می‌برد.
چه مدل بزرگ‌تر و چه کوچک‌تر پی۸ به اندروید ۵.۰ موسوم به لالی پاپ (آب‌نبات چوبی) مجهز هستند. هوآوی P8 لایت می‌تواند انتخاب خوبی برای کسانی باشد که به زیبایی ظاهری گوشی‌شان اهمیت می‌دهند.
البته این گوشی نه تنها در ظاهر بلکه از نظر مشخصات سخت‌افزاری هم انتخاب خوبی به شمار می‌رود و ارزش خرید بالایی دارد. تراشه و سیستم‌عامل هوآوی p8لایت ازنوع ۶۴ بیتی، قدرت بیشتر را در کنار مصرف پایین‌تر به ارمغان آورده‌اند.
همچنین دوربین‌های با کیفیت ۱۳ و ۵ مگاپیکسل و نمایشگری ۵.۰ اینچی با رزولوشن ۷۲۰ در ۱۲۸۰ می‌توانند از نقاط قوت هوآوی P8لایت و دلایل خوبی برای خرید این گوشی باشند.
برای هوآوی P8 لایت سیستم‌عامل اندروید کیت‌کت نسخه‌ی ۵.۰.۲ درنظر گرفته شده که یکی از نقاط قوت آن به شمار می‌رود. یکی از نقاط ضعف این گوشی انتخاب کاربر بین سیم‌کارت دوم و کارت حافظه‌ی جانبی است، کاربر نمی‌تواند از هر دو ویژگی به صورت هم‌زمان استفاده کند.
Samsung Galaxy J2 SM-J200F/DS 4G Dual SIM Mobile Phone با قیمت ۴۵۹ هزار تومان
این روزها بازار گوشی‌های میان‌رده داغ است. در کنار گوشی‌های بالارده، شرکت‌ها سعی دارند تا با تولید گوشی‌هایی میان‌رده، فروش خوبی داشته باشند.
شرکت‌های بزرگی مثل سامسونگ با تغییرات کوچکی در سخت‌افزار و بعضا طراحی گوشی‌های میان‌رده، آن‌ها را در قالب مدل جدیدی به بازار عرضه می‌کنند.
گوشی «سامسونگ گلکسی J2 دو سیم‌کارت» (Samsung Galaxy J2 Dual SIM) یکی از این میان‌رده‌هاست‌ که با داشتن نمایشگری باکیفیت، سخت‌افزاری که خیال کاربران را از انجام امور پایه‌ای روزانه راحت می‌کند، پشتیبانی از دو سیم‌کارت و شبکه‌ی ۴G و یک باتری که می‌تواند تا ۱۱ ساعت انرژی لازم برای مکالمه‌ی شما را تامین کند، از کیفیت و بازه‌ی قیمتی مناسبی برخوردار است.
پنل‌های اولد با فناوری سوپر امولد این روزها به گوشی‌های میان‌رده‌ی سامسونگ هم راه پیدا کرده‌اند.
j2
سامسونگ برای این میان‌رده هم مثل گوشی‌ گلکسی S6 از تراشه‌ی اختصاصی‌اش استفاده کرده است. اگزینوس ۳۴۷۵ که با پردازنده‌ی اصلی ۴ هسته‌ای و پردازنده‌ی گرافیکی مناسبش برای انجام امور روزانه و بازی‌های نسبتا سنگین مناسب به نظر می‌آید، در کنار نمایشگر امولد ترکیب خوبی را برای بازی تشکیل داده‌اند. همچنین یک گیگابایت رم، ۸ گیگابایت حافظه‌ی داخلی که امکان افزایش آن تا ۱۲۸ گیگابایت دیگر به کمک کارت حافظه‌ی جانبی وجود دارد، پشتیبانی از دو سیم‌کارت به‌صورت هم‌زمان، پشتیبانی از شبکه‌ی ۳G، بلوتوث، Wi-Fi و رادیوی FM از دیگر مشخصات سخت‌افزاری گلکسی J2 هستند.
یکی از نقاط قوت این گوشی را می‌توان باتری ۲۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی‌اش دانست که با توجه به نمایشگر و تراشه‌ی کم‌مصرفش برای تامین انرژی گلکسی J2 کافی به نظر می‌رسد.
این باتری می‌تواند انرژی لازم برای حدود ۱۱ ساعت مکالمه‌ی مدام را برای کاربران J2 فراهم کند. همچنین دو دوربین با سنسور‌های ۵ و ۲ مگاپیکسل برای دو دوربین اصلی و سلفی این گوشی در نظر گرفته شده است که برای رفع نیاز‌های معمولی مناسب هستند.
از دیگر مشخصات این گوشی می‌توان به بدنه‌ی پلاستیکی‌اش، وزن ۱۲۲ گرمی و ضخامت ۸.۴ میلی‌متری‌اش اشاره کرد.
همچنین سامسونگ این گوشی را به نسخه‌ی ۵.۱.۱ از اندروید لالی‌پاپ مجهز کرده تا کاربران از نصب نرم‌افزار‌های به‌روز در این گوشی لذت ببرند.
سامسونگ گلکسی J2 در کنار قیمت و طراحی مناسبش، یک گیگابایت رم، سخت‌افزاری بر پایه‌ی تراشه‌ی اگزینوس ۳۴۷۵ دارد. همچنین نمایشگر ۴.۷ اینچی با فناوری سوپر امولد و پشتیبانی از شبکه‌ی ۳G می‌تواند از نقاط قوت این میان‌رده‌ی خوش‌ساخت به‌حساب آید. اگر برای رفع نیاز‌های روزانه، سرزدن به شبکه‌های اجتماعی و گاهی بازی‌کردن نیاز به گوشی مناسبی دارید، این گوشی می‌تواند پاسخ مناسبی به نیاز‌هایتان باشد.
Huawei Honor 4C Dual SIM – U01 Mobile Phone با قیمت ۴۶۹ هزار تومان
این محصول برای آن دسته از افرادی که به دنبال خرید یک گوشی زیبا، دارای ویژگی‌های جذاب و در آخر مشخصات سخت‌افزاری قدرتمند هستند، مناسب است.
این گوشی میان‌رده ۸.۸ میلی‌متر ضخامت و ۱۶۲ گرم وزن دارد. درمجموع می‌توان ابراز کرد که جنس بدنه‌ی این گوشی کاملا رضایت‌بخش است.
آنر ۴C در سه رنگ سفید، مشکی و طلایی معرفی‌شده است که رنگ‌های سفید و طلایی آن جذاب‌تر به نظر می‌رسند.
Huawei_Honor_4C_11_
این گوشی به یک نمایشگر ۵ اینچی با تکنولوژی IPS مجهز شده که وضوح تصویر ۷۲۰ × ۱۲۸۰ پیکسل را نمایش می‌دهد.
انتخاب نمایشگر HD برای گوشی میان‌رده‌ی آنر ۴C هرگز نمی‌تواند ناامیدکننده باشد؛ بلکه کاملا راضی‌کننده است.
همچنین این نمایشگر تراکم پیکسلی ۲۹۴ پیکسل بر هر اینچ را ارائه می‌دهد که رقمی منطقی به‌حساب می‌آید.
همان‌طور که از نام این گوشی پیداست، آنر ۴C دارای دو درگاه سیم‌کارت است که هر دو سیم‌کارت آن از شبکه‌ی ۳G پشتیبانی می‌کنند.
یک حسگر ۱۳ مگاپیکسلی به همراه یک فلاش LED بر قاب پشتی و یک حسگر ۵ مگاپیکسلی در بالای نمایشگر این گوشی قرار گرفته است.
گفتنی است که دوربین اصلی این گوشی، ساخت شرکت سونی و دارای درجه‌ی دیافراگم F\2.0 است.
درست مانند آنر ۴X، برای آنر ۴C هم اندروید کیت کت (۴.۴.۲) به همراه رابط کاربری Emotion UI 3.0 در نظر گرفته شده است.
دست‌آخر هوآوی یک باتری غیرقابل‌تعویض لیتیوم یونی برای آنر ۴C به کار برده است که ظرفیتی برابر با ۲۵۵۰ میلی‌آمپرساعت دارد. این باتری به‌راحتی می‌تواند با استفاده‌ی متوسط، انرژی موردنیاز یک روزه‌ی این گوشی را تامین کند.

دکمه بازگشت به بالا