آیفون ۷ Plus با کیفیت دوربین‌های DSLR عکاسی می‌کند

موبنا، میثم لطفی – منابع آگاه او گزارش دادند فناوری مذکور باعث می‌شود زوم اپتیکال در دوربین دیجیتالی این گوشی هوشمند به میزان قابل ملاحظه ارتقا پیدا کند و البته برخی محدودیت‌ها در طراحی همچنان برای این محصول وجود دارد. این تحلیلگر سرشناس اعلام کرد گوشی هوشمند آیفون ۷ Plus می‌تواند با کیفیت دوربین‌های حرفه‌ای …

موبنا، میثم لطفی – منابع آگاه او گزارش دادند فناوری مذکور باعث می‌شود زوم اپتیکال در دوربین دیجیتالی این گوشی هوشمند به میزان قابل ملاحظه ارتقا پیدا کند و البته برخی محدودیت‌ها در طراحی همچنان برای این محصول وجود دارد.

این تحلیلگر سرشناس اعلام کرد گوشی هوشمند آیفون ۷ Plus می‌تواند با کیفیت دوربین‌های حرفه‌ای DSLR عکاسی کند و به عبارت دیگر، یکی از بهترین کیفیت‌ها برای تصویربرداری در گوشی‌های هوشمند را ارایه دهد.

iphone 7 plus (2)

اپل برای رسیدن به این هدف از نوآوری شرکت LinX بهره برده است. این شرکت توسعه‌دهنده فناوری تصویربرداری سال گذشته به قیمت ۲۰ میلیون دلار توسط اپل خریداری شد تا سیستم آن در کنار ماژول‌های تصویری ارایه شده از سوی سونی و ال‌جی به کار گرفته شود.

در این گمانه‌زنی‌ها همچنین گفته شده است که آیفون ۷ Plus رم ۳ گیگابایت دارد تا سرعت پردازش تصاویر در این گوشی افزایش یابد. مدل کوچکتر این گوشی هوشمند که با نمایشگر ۴.۷ اینچی عرضه می‌شود با رم ۲ گیگابایتی به دست کاربران می‌رسد و لنز دوگانه ندارد.

«مینگ-چی کو» بر این باور است که در نیمه دوم سال ۲۰۱۶ میلادی بین ۲۰ تا ۳۰ میلیون دستگاه آیفون ۷ Plus در بازار جهانی فروخته می‌شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا