یوتیوب هم ابزار گفت‌وگوی اینترنتی ارایه کرد

موبنا، میثم لطفی – یوتیوب سرانجام به این نتیجه رسید که کاربران آن تمایل دارند در مورد تصاویر ویدیویی منتشر شده با یکدیگر صحبت کنند. در آخرین بررسی‌ها مشخص شده است که بخش کامنت در زیر هر ویدیو به نیاز کاربران پاسخ نمی‌دهد و نمی‌توان از آن به عنوان ابزار کارآمد برای گفت‌وگوهای اینترنتی استفاده …

موبنا، میثم لطفی – یوتیوب سرانجام به این نتیجه رسید که کاربران آن تمایل دارند در مورد تصاویر ویدیویی منتشر شده با یکدیگر صحبت کنند. در آخرین بررسی‌ها مشخص شده است که بخش کامنت در زیر هر ویدیو به نیاز کاربران پاسخ نمی‌دهد و نمی‌توان از آن به عنوان ابزار کارآمد برای گفت‌وگوهای اینترنتی استفاده کرد.

آسان‌ترین راهکار برای پاسخگویی به نیاز کاربران یوتیوب این است که یک سرویس ویژه برای گفت‌وگوهای اینترنتی راه‌اندازی شود. بر این اساس اگر بخواهید تماشای یک ویدیو را به دوستان خود توصیه کنید نیازی نیست لینک آن را در اپلیکیشن‌های مختلف کپی کنید.

youtube (2)

نسخه جدید یوتیوب این امکان را فراهم می‌کند تا تصاویر ویدیویی مورد علاقه خود را به راحتی با دوستان و اطرافیان خود به اشتراک بگذارید و با آنها گفت‌وگوی اینترنتی انجام دهید.

زمانی که این قابلیت به صورت فعال روی دستگاه موبایلی شما مورد استفاده قرار گیرد،‌ یک بخش جدید را مشاهده خواهید کرد که به صورت اختصاصی برای گفت‌وگوهای اینترنتی و ارسال پیام راه‌اندازی شده است و امکان ارتباطات فردی و گروهی را فراهم می‌کند.

نظریه اصلی شرکت یوتیوب این است که با ارایه قابلیت مذکور بتواند برای دوره زمانی طولانی‌تر کاربران را در اپلیکیشن خود نگه دارد و آنها را به تماشای تعداد بیشتری ویدیو ترغیب کند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا