با این اپلیکیشن میزان اعتیاد خود به ابزارهای موبایلی را مشخص کنید

موبنا، میثم لطفی – این ابزار موبایلی Hooked App Habit Tracker نام دارد که به صورت دقیق میزان استفاده از هر ابزار موبایلی را بررسی می‌کند و بر اساس معیارها و استانداردهای خود اعلام می‌دارد تا چه میزان به آن اعتیاد دارید. ابزار Hooked همچنین لیست اپلیکیشن‌هایی که بیشتر از همه سراغ آنها می‌روید را …

موبنا، میثم لطفی – این ابزار موبایلی Hooked App Habit Tracker نام دارد که به صورت دقیق میزان استفاده از هر ابزار موبایلی را بررسی می‌کند و بر اساس معیارها و استانداردهای خود اعلام می‌دارد تا چه میزان به آن اعتیاد دارید.

ابزار Hooked همچنین لیست اپلیکیشن‌هایی که بیشتر از همه سراغ آنها می‌روید را نمایش می‌دهد. بر اساس معیارها و استانداردهای تعریف شده، مشخص می‌شود شما کدام یک از اپلیکیشن‌ها را بیش از حد مجاز مورد استفاده قرار می‌دهید.

hook1

این ابزار کاربردی به شما امکان می‌دهد تا بتوانید برای استفاده از اپلیکیشن محدودیت زمانی تعریف کنید و از این طریق اعتیاد خود را به ابزارها کاهش دهید. برای آنکه بتوانید Hooked را اجرا کنید، می‌بایست یک ارتباط VPN روی دستگاه موبایلی خود برقرار کنید تا به سرور این اپلیکیشن متصل شوید.

به هر حال، ۴۸ ساعت طول می‌کشد تا Hooked بتوانید نخستین گزارش خود از میزان اعتیاد به اپلیکیشن‌های موبایلی را مشخص کند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا