دانلود موسیقی از iTunes اپل برای همیشه تعطیل می‌شود

موبنا، میثم لطفی – پخش موسیقی به صورت آنلاین از اتفاقات جدیدی محسوب می‌شود که جایگزین سرویس بارگذاری موسیقی شده است. اپل با این فرضیه در نظر دارد خدمات بارگذاری موسیقی در سرویس iTunes را غیرفعال کند. در این زمینه دو سناریو مختلف مطرح شده است. نخست آنکه اپل طی دو سال‌ آینده فروش موسیقی …

موبنا، میثم لطفی – پخش موسیقی به صورت آنلاین از اتفاقات جدیدی محسوب می‌شود که جایگزین سرویس بارگذاری موسیقی شده است. اپل با این فرضیه در نظر دارد خدمات بارگذاری موسیقی در سرویس iTunes را غیرفعال کند.

در این زمینه دو سناریو مختلف مطرح شده است. نخست آنکه اپل طی دو سال‌ آینده فروش موسیقی در سرویس iTunes را به طور کامل غیرفعال کند. سناریو دوم این است که شرکت اپل به مدت سه تا چهار سال امکان دانلود موسیقی از iTunes را فراهم آورد؛ زیرا این سرویس محبوب‌ترین مرکز ارایه خدمات موسیقی در جهان بوده است.

iTunes (2)

برخی دیگر از منابع آگاه اعلام کردند خاتمه فعالیت مرکز موسیقی iTunes همچنان در دست بررسی است و مدیران اپل در مورد آن بحث و گفت‌وگو می‌کنند. این منابع آگاه پیش کردند در مرحله نخست دانلود موسیقی از iTunes  برای کشورهای آمریکا و بریتانیا متوقف شود.

منابع آگاهی که به فعالیت‌های داخلی اپل نزدیک هستند اعلام کردند که در هر صورت، اپل تصمیم دارد دانلود موسیقی از iTunes را برای همیشه تعطیل کند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا