علت مرگ دختر جوان رها شده در کنار بیمارستان مشخص شد

موبنا -ساعت یک بامداد ۲۱ بهمن سال گذشته مسئولان بیمارستان شهدای یافت‌آباد خبر مرگ مشکوک دختر ‌جوانی را به مأموران کلانتری ۱۵۱ یافت آباد اعلام کردند. با حضور مأموران در بیمارستان مشخص شد جسد دختر ۲۵ ساله‌ای دقایقی قبل در کوچه‌ای نزدیک به بیمارستان شهدای یافت‌آباد با لباس راحتی رها شده که پس از انتقال …

موبنا -ساعت یک بامداد ۲۱ بهمن سال گذشته مسئولان بیمارستان شهدای یافت‌آباد خبر مرگ مشکوک دختر ‌جوانی را به مأموران کلانتری ۱۵۱ یافت آباد اعلام کردند.

با حضور مأموران در بیمارستان مشخص شد جسد دختر ۲۵ ساله‌ای دقایقی قبل در کوچه‌ای نزدیک به بیمارستان شهدای یافت‌آباد با لباس راحتی رها شده که پس از انتقال به بیمارستان مشخص شد روی صورت دختر جوان آثار ضرب و جرح سطحی وجود داشته است.

با اعلام مراتب این اتفاق به بازپرس کشیک قتل، محسن مدیر روستا دستور انتقال جسد این دختر جوان به پزشکی قانونی را صادر کرد و تحقیقات درباره علت اصلی مرگ دختر ۲۵ ساله آغاز شد.

با بررسی جسد دختر جوان توسط کارشناسان پزشکی قانونی و اعلام نتایج آزمایش سم‌شناسی از جسد متوفی مشخص شد که وی به علت مصرف مواد مخدر صنعتی (ترامادول) و عوارض ناشی از مصرف آن جان خود را از دست داده است؛ با اعلام نظر پزشکی درباره علت فوت دختر ۲۵ ساله، این پرونده مختومه شد.

 منبع: تسنیم

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا