«آسپرین» جای شهرزاد را می گیرد

موبنا – این سریال معمایی درامی روانشناسانه و پرماجرا را دنبال میکند. آسپرین که برای چهار فصل پانزده قسمتی طراحی شده، تازه ترین تجربه کارگردانی فرهاد نجفی است. او که در کارنامه خود آثاری نظیر فیلم سینمایی چارسو و سریال موفق ماتادور را ثبت کرده، این بار داستان پیچیده و پرتحرکی را برای ساخت سریال …

موبنا – این سریال معمایی درامی روانشناسانه و پرماجرا را دنبال میکند. آسپرین که برای چهار فصل پانزده قسمتی طراحی شده، تازه ترین تجربه کارگردانی فرهاد نجفی است. او که در کارنامه خود آثاری نظیر فیلم سینمایی چارسو و سریال موفق ماتادور را ثبت کرده، این بار داستان پیچیده و پرتحرکی را برای ساخت سریال انتخاب کرده است.

او تهیه کنندگی این سریال را هم برعهده دارد.

در این مجموعه علیرام نورایی در نقش اصلی بازی می کند و مجید صالحی و هادی کاظمی نیز در نقشهایی جدی، ارائه کرده اند. همچنین چند بازیگر تازه وارد در نقشهای اصلی سریال حضور دارند. سحر قریشی و علی انصاریان در کنار سارا خوئینی ها و افشین نخعی بازیگرانی هستند که به تازگی به تیم بازیگران مجموعه اضافه شده اند.

فیلمبرداری قسمتهای پایانی فصل اول هم اینک در تهران، دماوند، شهرهای ساحلی شمال کشور و چند لوکیشن دیگر در جریان است. پخش سریال آسپرین به عهده موسسه هنرنمای پارسیان خواهد بود و مقرر شده این مجموعه به صورت منظم و در روزهایی مشخص از هفته توزیع شود.

در خلاصه داستان سریال آمده: تیمی چهارنفره از نخبه های علم روانشناسی، مخفیانه ای پروژه ای تحقیقاتی به نام آسپرین را پیگیری میکنند که درباره بیماران مبتلا به فراموشی است. اما نتایج تحقیقات چیزی نیست که آنها انتظارش را می کشند. سالها بعد یکی از پزشکان به نام صبوری به تنهایی پروسه تحقیقاتی را ادامه میدهد، اما با شکست روبرو می شود. همه چیز آشفته میشود، به ویژه وقتی نیما مردی که در این آزمایشها دچار آسیبهای فراوانی شده، در صدد کشف گذشته خود بر می آید ….

 منبع: بانی فیلم

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا