کارت عروسی دختر اردوغان+عکس

موبنا – برخی از نمایندگان مجلس از حزب حاکم عدالت و توسعه که به این مراسم عروسی دعوت شده اند، تصاویر کارت دعوت را در رسانه ها منتشر کرده اند. برای این عروسی از تمامی نمایندگان عضو حزب حاکم در پارلمان دعوت شده است. همچنین از عبدالله گل رییس جمهور سابق ترکیه و نیز احمد …

موبنا – برخی از نمایندگان مجلس از حزب حاکم عدالت و توسعه که به این مراسم عروسی دعوت شده اند، تصاویر کارت دعوت را در رسانه ها منتشر کرده اند. برای این عروسی از تمامی نمایندگان عضو حزب حاکم در پارلمان دعوت شده است. همچنین از عبدالله گل رییس جمهور سابق ترکیه و نیز احمد داوود اوغلو نخست وزیر و رهبر مستعفی حزب حاکم ترکیه نیز برای شرکت در این عروسی دعوت به عمل آمده است.

این عروسی قرار است شنبه هفته آینده (۱۴ می ) برگزار شود.

سمیه اردوغان با “سلجوق بایراکدار” ازدواج کرده است. بایراکدار دانش آموخته دکترای هوا و فضا از دانشگاه ” ام . آی . تی” آمریکاست.

روی کارت دعوت عروسی دختر اردوغان به نشانه حرف اول نام های سمیه و سلجوق ، حرف “S” قید شده و زیر آن از قول والدین عروس و داماد نوشته شده است : ” خوشحال خواهیم شد در مراسم عروسی فرزندانمان سمیه و سلجوق شما نیز حضور یابید.” و در زیر این نوشته نام های پدر و مادر عروس و داماد نوشته شده است.
کارت عروسی دختر اردوغان

 منبع:عصر ایران  

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا