مرد بی رحم همسر جوانش را خفه کرد

موبنا – صبح ديروز مرد ميانسالي در حالي كه لباس سياه پوشيده بود براي پيگيري پرونده قتل دختر جوانش به دادسراي جنايي آمد. وي گفت: نزديك به ۴۰ روز از مرگ دخترم مي‌گذرد، اما هنوز قاتلش فراري است. او در اين مدت یکی از دوستان دخترم را به قتل تهديد كرده بود و چند روز …

موبنا – صبح ديروز مرد ميانسالي در حالي كه لباس سياه پوشيده بود براي پيگيري پرونده قتل دختر جوانش به دادسراي جنايي آمد.

وي گفت: نزديك به ۴۰ روز از مرگ دخترم مي‌گذرد، اما هنوز قاتلش فراري است. او در اين مدت یکی از دوستان دخترم را به قتل تهديد كرده بود و چند روز قبل هم تلفني همسرم را تهديد به قتل كرده است.

وي ادامه داد: قاتل، پسر عموي من است كه مدتي قبل به خواستگاري دخترم آمد و با هم ازدواج كردند. قاتل ورزشكار بود و در دوران نوجواني و جواني در تيم شاهين بازي مي‌كرد، اما چندين سال است كه ورزش را كنار گذاشته بود.

قاتل پس از ازدواج با دخترم مسافركشي مي‌كرد و از كارش راضي بود. آنها زندگي خوبي داشتند و هرگز فكر نمي‌كردم پسر‌عمويم روزي تنها دخترم را كه اميد من و همسرم بود به قتل برساند.

مدتي قبل متوجه شدم دخترم قصد دارد از او جدا شود، اما دخترم به خاطر احترامي كه به من داشت، هيچگاه اين موضوع را به من نگفت و من خيال مي‌كردم آنها زندگي خوبي دارند تا اينكه با خبر شدم دخترم را در خانه‌اش به قتل رسانده است.

پس از قتل دخترم همسرم به شدت افسردگي گرفته است و الان در انتظار روزي است كه قاتلش را دستگير كنند. نزديك به ۴۰ روز است كه دخترم به قتل رسيده و قاتل همچنان فراري است.

او هر چند وقت يك بار با بستگان ما و دوستان دخترم تماس مي‌گيرد و داغ ما را تازه‌تر مي‌كند. قاتل چند روز قبل با يكي از بستگانم تماس گرفت و اين بار همسرم را تهديد به مرگ كرده بود.

او گفته بود كه هر كسي را ببخشد، همسرم مرا نمي‌بخشد و از او انتقام مي‌گيرد. او دخترم را كشته و الان طلبكارانه تلفني ما را تهديد به قتل هم مي‌كند.

وي در پايان گفت: پس از قتل از طريق يكي از همسايه‌ها متوجه شدم قاتل مدتي قبل به خاطر مصرف زياد شيشه به بيمارستان منتقل شده بود، اما دخترم اين موضوع را به من نگفته بود. همچنين فهميدم كه چند روز قبل از حادثه، قاتل هر روز از بيرون غذا به خانه مي‌آورده كه احتمال مي‌دهم آخرين غذا را مسموم كرده تا دخترم پس از خوردن بيهوش شود و قاتل راحت‌تر مرتكب جنايت شود.

آغاز ماجرا
ظهر روز سه شنبه ۱۷ فروردين ماه، قاضي ايلخاني، بازپرس ويژه قتل از دادسراي جنايي تهران با تماس مأموران كلانتري نارمك از قتل زن جواني در خانه‌اش حوالي ميدان تسليحات در خيابان نظام آباد با خبر و همراه كارآگاهان اداره دهم پليس آگاهي در محل حاضر شد.

تيم جنايي در محل حادثه با جسد زن ۲۸ ساله‌اي داخل خانه روبه‌رو شدند كه معاينات اوليه نشان داد، وي بر اثر فشار بر عناصر حياتي گردن به قتل رسيده است.

همچنين مشخص شد شوهر مقتول كه مدت‌ها قبل با همسرش اختلاف داشته، پس از حادثه از خانه‌اش گريخته است. بدين ترتيب شوهر مقتول به عنوان مظنون به قتل از سوي كارآگاهان تحت تعقيب قرار گرفت. پس از گذشت ۳۶ روز از حادثه هنوز مأموران در تلاشند تا قاتل فراري را دستگير كنند.

 منبع:جوان آنلاین  

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا