شاگرد آرایشگاه صاحبکارش را با ماشین زیر گرفت

موبنا – رسیدگی به این پرونده از ظهر شانزدهم تیر ۹۱ به دنبال مرگ مرد ۶۸ ساله‌ای به نام جواد در خیابان ستارخان در دستور کار پلیس قرار گرفت. بررسی‌ها نشان می‌داد این پیرمرد قربانی تصادف رانندگی شده است. وقتی کارشناسان پلیس راهنمایی و رانندگی، حادثه را عمدی تشخیص دادند، بهرام که راننده پراید و …

موبنا – رسیدگی به این پرونده از ظهر شانزدهم تیر ۹۱ به دنبال مرگ مرد ۶۸ ساله‌ای به نام جواد در خیابان ستارخان در دستور کار پلیس قرار گرفت. بررسی‌ها نشان می‌داد این پیرمرد قربانی تصادف رانندگی شده است.

وقتی کارشناسان پلیس راهنمایی و رانندگی، حادثه را عمدی تشخیص دادند، بهرام که راننده پراید و شاگرد مغازه آرایشگری جواد بود، بازداشت شد.

این مرد ۳۲ ساله در اداره آگاهی گفت: «سال‌ها در آرایشگاه جواد شاگردی کردم، اما وقتی به مواد مخدر معتاد شدم و زن و بچه‌ام مرا ترک کردند، صاحبکارم هم مرا از آرایشگاه اخراج کرد. چند بار با او صحبت کردم تا اجازه بدهد به سر کارم برگردم، اما قبول نکرد. آخرین بار او را سوار ماشینم کرد تا با هم صحبت کنیم، اما وقتی با بدخلقی از ماشینم پیاده شد دنده عقب رفتم و پیرمرد را با پراید زیر گرفتم.»

به دنبال اعتراف‌های بهرام، او در دادگاه کیفری استان تهران پای میز محاکمه ایستاد و خودش را به دیوانگی زد و به پرسش‌های هیات قضایی پاسخ نداد.

اما با توجه به نظر پزشکی قانونی که سلامت روانی این مرد را تایید کرده بود و همچنین اعترافات اولیه وی هیات قضایی بهرام را به قصاص محکوم کرد.

با اعتراض وکیل مدافع متهم به حکم صادره پرونده در شعبه ششم دیوان عالی کشور تحت رسیدگی موشکافانه قرار گرفت و تایید نشد و بهرام برای بررسی سلامت روانی به کمیسیون پنج نفره پزشکی قانونی معرفی شد.

در حالی که کارشناسان راهنمایی و رانندگی با بررسی دوباره صحنه تصادف اعلام کردند نشانه‌هایی از غیرعمد بودن این تصادف وجود ندارد، پزشکی قانونی نیز در گزارشی اعلام کرد اختلال روانی این مرد در حدی که قوه تمیز را از او سلب کند، نیست.

به این ترتیب بهرام این بار در شعبه دوم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست امین مقدم زهرا و با حضور دو مستشار پای میز محاکمه ایستاد و به سوالات هیات قضایی پاسخ‌های بی‌ربطی داد. او گفت: «من پشت فرمان پژو خواب بودم که به دیوار کوبیدم و بعد متوجه شدم در آن حین جواد را هم زیر گرفته‌ام.»

در پایان این جلسه هیات قضایی وارد شور شد تا رای صادر کند.

 منبع:جام نیـوز  

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا