مرد هزار چهره‌ میهمان هتل‌های مشهد

موبنا – چند روز پیش وقتی راننده یک خودروی مسافرکش مردی را سوار کرد، وی خود را مدیر یکی از رستوران‌های سرشناس مشهد معرفی کرده و از راننده خواست در نزدیکی میدان عدالت مشهد توقف کند. مرد مسافر ادعا کرد برای خرید داروی فرزندش آمده و ۶۰۰ هزار تومان کم دارد. مرد شیاد از راننده …

موبنا – چند روز پیش وقتی راننده یک خودروی مسافرکش مردی را سوار کرد، وی خود را مدیر یکی از رستوران‌های سرشناس مشهد معرفی کرده و از راننده خواست در نزدیکی میدان عدالت مشهد توقف کند.

مرد مسافر ادعا کرد برای خرید داروی فرزندش آمده و ۶۰۰ هزار تومان کم دارد. مرد شیاد از راننده خواست این میزان پول را بدهد تا پس از بازگشت به رستوران تسویه حساب کنند.

راننده ساده‌لوح خواسته مسافرش را پذیرفت و از کارت‌های عابربانکش پول را گرفت و در اختیار مسافر غریبه قرار داد.

مرد حقه‌باز به بهانه خرید دارو پیاده شد و دیگر بازنگشت. راننده خودرو به رستورانی که او ادعا می‌کرد مدیر آنجا است مراجعه کرد و تازه فهمید چه کلاهی به سرش رفته است.

ساعت ۵/۱ ظهر یکشنبه گذشته، راننده خودرو دوباره مرد شیاد را همراه زنی در خیابان دید و پلیس ۱۱۰ را در جریان قرار داد. دقایقی نگذشته بود که مأموران کلانتری ۱۲ مشهد مرد شیاد را در یک هتل دستگیر کردند.

رئیس پلیس مشهد گفت: با بررسی‌های تحقیقاتی مشخص شد این شخص اتاقی را در این مرکز اقامتی کرایه کرده و گاهی نیز با لباس نظامی تردد می‌کند.

سرهنگ محمد بوستانی افزود: او که خود را افسر نظامی معرفی کرده بود با وعده استخدام به چند کارگر و حتی فرزندان کارکنان هتل از آنان دو میلیون و ۳۱۰ هزار تومان اخاذی کرده بود.

وی گفت: تحقیقات از کلاهبردار حرفه‌ای که حمید رضا نام دارد برای کشف اقدام‌های مجرمانه او با توجه به این احتمال که در دیگر شهرها و استان‌های کشور نیز مرتکب کلاهبرداری شده باشد ادامه دارد.

 منبع:ایران  

دکمه بازگشت به بالا