با رئیس جدید سازمان صدا و سیما آشنا شوید+عکس

موبنا – حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی، در حکمی با پذیرش استعفای محمد سرافراز و تشکر از تلاشهای انقلابی و ارزشیِ ایشان، دکتر عبدالعلی علی‌عسگری را به ریاست سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران منصوب کردند. براساس آنچه در سوابق علی‌عسگری دیده میشود وی دارای تخصص های گوناگونی از قبیل از کارشناسی مهندسی …

موبنا – حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی، در حکمی با پذیرش استعفای محمد سرافراز و تشکر از تلاشهای انقلابی و ارزشیِ ایشان، دکتر عبدالعلی علی‌عسگری را به ریاست سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران منصوب کردند.

براساس آنچه در سوابق علی‌عسگری دیده میشود وی دارای تخصص های گوناگونی از قبیل از کارشناسی مهندسی الکترونیک، کارشناسی ارشد مدیریت و دکتری سیستم و بهره وری است.

گفته میشود وی سابقه فعالیت های انقلابی در مقابل رژیم پهلوی داشته و دستگیری توسط ساواک هم در پرونده اش به چشم می‌خورد.

با رئیس جدید سازمان صدا و سیما آشنا شوید

وی در حوزه های مدیریتی صنایع هوا و فضا و در سمت هایی همچون مشاور دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی، معاونت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مدیر عاملی سازمان مراکز ایرانگردی و جهانگردی، مدیر عاملی بنیاد فرهنگی پژوهشی غرب شناسی، معاونت آموزشی سازمان صدا و سیما و ریاست دانشکده صدا و سیما و معاونت توسعه و فناوری رسانه صدا و سیما به کار پرداخته است.

با رئیس جدید سازمان صدا و سیما آشنا شوید1

جریان تبدیل تلویزیون آنالوگ به دیجیتال در دوره‌ معاونت او شکل گرفت و در یک دوره هم در اتحادیه رادیو و تلویزیون‌های آسیا و اقیانوسیه به عنوان مهندس برتر انتخاب شد.

 منبع:میزان  

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا