بازوی جدید شرکت HP برای سرمایه‌گذاری در بخش‌های مختلف فناوری

موبنا – به گزارش وبسایت Zdnet، در این مرکز انواع مختلف فناوری از جمله چاپگرهای سه‌بعدی، اینترنت اشیا، سیستم‌های محاسبه‌ای همه‌جانبه، هوش مصنوعی و روبوتیک مورد سرمایه‌گذاری قرار می گیرند. گروه Tech Ventures که در شهرهای پائولو آلتو و کالیفرنیا فعالیت می‌کند، زیر نظر «اندرو بُلوِل» یکی از مدیران ارشد HP اداره می‌شود که او …

موبنا – به گزارش وبسایت Zdnet، در این مرکز انواع مختلف فناوری از جمله چاپگرهای سه‌بعدی، اینترنت اشیا، سیستم‌های محاسبه‌ای همه‌جانبه، هوش مصنوعی و روبوتیک مورد سرمایه‌گذاری قرار می گیرند.

گروه Tech Ventures که در شهرهای پائولو آلتو و کالیفرنیا فعالیت می‌کند، زیر نظر «اندرو بُلوِل» یکی از مدیران ارشد HP اداره می‌شود که او گزارش‌های خود را به «شِین وال» مدیر فناوری شرکت HP ارایه می‌دهد. به گفته وال استریت ژورنال، مرکز HP Tech Ventures در نظر دارد طرح‌های نوآورانه آزمایشگاه تخصصی HP Labs را مورد پشتیبانی قرار دهد.

در گزارش وال استریت ژورنال اعلام شد: «انقلاب بعدی فناوری در بازارهای استراتژیک صورت می‌گیرد که این بازارها دامنه فعالیت‌های HP را گسترش می‌دهند. ما با برند جهانی و بورد تحقیقاتی خود در عرصه مشتری و بازارهای تجاری بین‌المللی، می‌توانیم به استارت‌آپ‌ها کمک کنیم تا محصولات خود را وارد بازار کنند، کسب و کار خود را توسعه دهند، و در بازار جهانی حضور داشته باشند.»

 منبع: همکاران سیستم

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا