پیامک‌های ناشناس اینترنتی را با خانواده در میان بگذارید

موبنا – سرگرد«علی عباسی کسانی»، اظهار کرد: فردی با در دست داشتن شکوائیه‌ای به پلیس فتا مراجعه و بیان داشت فردی با هویت ناشناس از طریق شبکه اجتماعی تلگرم اقدام به ایجاد مزاحمت اینترنتی کرده است. وی بابیان اینکه پس از هماهنگی با مقام محترم قضایی بررسی موضوع در دستور کار کارشناسان این پلیس قرار …

موبنا – سرگرد«علی عباسی کسانی»، اظهار کرد: فردی با در دست داشتن شکوائیه‌ای به پلیس فتا مراجعه و بیان داشت فردی با هویت ناشناس از طریق شبکه اجتماعی تلگرم اقدام به ایجاد مزاحمت اینترنتی کرده است.
وی بابیان اینکه پس از هماهنگی با مقام محترم قضایی بررسی موضوع در دستور کار کارشناسان این پلیس قرار گرفت افزود: کارشناسان پلیس فتا پس از بررسی‌های لازم و تحقیقات فنی صورت گرفته توانستند عامل اصلی ایجاد مزاحمت را شناسایی و در اقدامی غافلگیرانه دستگیر کنند.
کسانی با اشاره به اینکه متهم در بازجویی فنی و پلیسی به بزه خود اعتراف و انگیزه خود را ایجاد مزاحمت اینترنتی و برقراری رابطه دوستی عنوان کرد تصریح کرد: متهم به‌طور اتفاقی سیم‌کارتی را پیداکرده و پس از راه‌اندازی سیم‌کارت بر روی گوشی خود در میان مخاطبین شماره خانمی را انتخاب می‌کند.
وی ادامه داد: متهم شگرد خود را از طریق پیامک و تلگرام انتخاب کرده بود که قصد رابطه و برقرار دوستی با طعمه خود را داشته است.
رئیس پلیس فتای ایلام گفت: در صورت مشاهده هرگونه پیامک ناشناس در قالب دوستی‌های اینترنتی حتماً خانواده‌های خود را از موضوع مطلع و در صورت نیاز مراتب را به این پلیس گزارش دهید.
وی اضافه کرد: پلیس فتا آمادگی مقابله با جرائم رایانه‌ای را دارد و از عموم مردم درخواست داریم در صورت مواجهه با جرائم رایانه‌ای مراتب را سریعاً به وب‌سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir بخش تماس با ما گزارش یا با شماره تلفن‌های ۶۵-۲۱۸۲۳۶۱-۰۸۴ تماس حاصل کنند.

 منبع: ایسنا

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا