ارتقای رتبه کشتیرانی ایران در رده بندی جهانی

موبنا – موسسه آلفالاینر در آخرین رده بندی برترین شرکتهای کشتیرانی دنیا، شرکت کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران IRISL را در رده ۲۲ دنیا قرار داد. شرکت کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران با در اختیار داشتن ۱۵۵ فروند کشتی و یا به عبارتی ۱۲۰ هزار و ۷۹ TEU و پنج میلیون و ۱۳۱ هزار و دو DWT …

موبنا – موسسه آلفالاینر در آخرین رده بندی برترین شرکتهای کشتیرانی دنیا، شرکت کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران IRISL را در رده ۲۲ دنیا قرار داد.

شرکت کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران با در اختیار داشتن ۱۵۵ فروند کشتی و یا به عبارتی ۱۲۰ هزار و ۷۹ TEU و پنج میلیون و ۱۳۱ هزار و دو DWT در جایگاه بیست و دوم برترین کشتیرانی دنیا قرار گرفت.

بر اساس این لیست شرکت کشتیرانی مرسک با دارا بودن ۶۱۱ فروند کشتی معادل سه میلیون و ۸۵ هزار و ۲۳۲TEU در جایگاه برترین کشتیرانی دنیا قرار گرفته است.

۲۶۷ فروند از مجموع ۶۱۱ کشتی این شرکت ازآن مرسک است و ۳۴۳ فروند کشتی مابقی در اجاره این شرکت قرار دارد.

شرکت کشتیرانی MSC سوئیس نیز با در اختیار داشتن ۴۴۶ فروند کشتی معادل دو میلیون و ۶۸۰ هزار و۱۵۳ TEU رتبه دوم این لیست را از آن خود کرد.

رتبه سوم این جدول به شرکت کشتیرانی CMA CGM فرانسه با بهره گیری از ۴۵۶ کشتی معادل یک میلیون و ۷۹۲ هزار و ۸۰۷ TEU تعلق گرفته است.

 منبع: فارس

دکمه بازگشت به بالا