متفاوت ترین شورولت ۵۶!(+عکس)

موبنا – “آزادی” دلیل اصلی علاقه فراوان ماشین بازها به صنعت تیونینگ است؛ جایی که هیچ محدودیتی برای عملی ساختن رویاها و آرزوها وجود ندارد. مکانی که خلاقیت ها دقیقا نزدیک به آن چیزی که در ذهن شما وجود دارد شکل واقعی به خود می گیرند و اینها همگی از ویژگی هایی است که تیونینگ …

موبنا – “آزادی” دلیل اصلی علاقه فراوان ماشین بازها به صنعت تیونینگ است؛ جایی که هیچ محدودیتی برای عملی ساختن رویاها و آرزوها وجود ندارد. مکانی که خلاقیت ها دقیقا نزدیک به آن چیزی که در ذهن شما وجود دارد شکل واقعی به خود می گیرند و اینها همگی از ویژگی هایی است که تیونینگ در اختیارمان قرار می دهد.

شاید برای آنکه از مسیر رسمی(کارخانه ای) تغییراتی در اندازه شاسی یک مدل ایجاد کنیم یا آنکه بخش دیگری را توسعه بدهیم یا کلا ممکن نشود و یا آنکه مراحلی بسیار طولانی از طراحی تا تولید در برابر ما قرار بگیرد اما در یک گاراژ شخصی همه چیز فراهم است تا یک اثر هنری خاص و متفاوت روانه خیابان ها شود.

در ادامه مطالب مرتبط با پروژه های تیونینگ، برای امروز یک شورولت! بسیار دیدنی را انتخاب کرده ایم که هدف طراحان آن خلق یک خودروی بوتیکی بوده تا اژدهایی که در خیابان ها قدرتنمایی کند، با پول نیوز همراه باشید.

برنامه توسعه تیونر بر شاسی یک شورولت ۱۹۵۶ اجرا شده است. البته این شاسی تا ۱۲ اینچ در طول کوتاه شده است. تغییرات زیادی را در فندرهای جلو و بخش گریل(جلوپنجره) مشاهده می کنیم. برای قسمت موتور نیز از یک تپنده ۳۵۵ اینچی بلوک کوچک و جعبه دنده تی اچ ۳۵۰ استفاده شده که در مجموع ترکیب خوبی را به وجود آورده اند. سیستم اگزوز کروم اندود مجهز به انباره حرفه ای برند پورتر صدایی جذاب را به این شورولت عجیب آورده است. رادیاتور استیل لعابی نیز با طراحی خنک کننده خلاقانه بر جذابیت نمای جلویی خودرو افزوده است.

تزئینات داخل اتاق ترکیبی از شورولت ۱۹۵۸ و ۱۹۵۹ است که با کد رنگ نارنجی کرایسلر بر زیبایی آن افزوده شده است. یکی دیگر از زیبایی های فضای داخلی خودرو را باید فرمان متفاوت شاخ گاوی دسوتو(برند قدیمی زیرمجموعه کرایسلر) دانست.

 منبع: پول نیوز| نویسنده: مازیار دانیالی

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا