رونمایی از گوشی چینی Honor V8 با دوربین دیجیتالی ۳۶۰ درجه

موبنا، میثم لطفی – اگرچه پیش از این مرکز استانداردسازی TENAA مشخصات این گوشی هوشمند را اعلام کرده بود، شرکت سازنده امروز به صورت رسمی از آن رونمایی کرد. این گوشی هوشمند نمایشگر ۵.۷ اینچی را در خود جا داده است که تصاویر در آن با کیفیت ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰  پیکسلی به صورت QHD پخش …

موبنا، میثم لطفی – اگرچه پیش از این مرکز استانداردسازی TENAA مشخصات این گوشی هوشمند را اعلام کرده بود، شرکت سازنده امروز به صورت رسمی از آن رونمایی کرد.

این گوشی هوشمند نمایشگر ۵.۷ اینچی را در خود جا داده است که تصاویر در آن با کیفیت ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰  پیکسلی به صورت QHD پخش می‌ّوند و برای آن تراشه مرکزی Kirin 950 با هشت هسته پردازشگر در نظر گرفته شده است.

Honor V8  (1)

این گوشی هوشمند شامل رم ۴ گیگابایتی از نوع LPDDR4 می‌شود و در دو مدل با ظرفیت‌های داخلی ۳۲ و ۶۴ گیگابایتی به دست کاربران می‌رسد. کاربران همچنین می‌توانند به کمک کارت حافظه ۱۲۸ گیگابایتی microSD حافظه داخلی این گوشی هوشمند را افزایش دهند.

این گوشی چینی در پشت بدنه خود دوربین دیجیتالی دوگانه را در اختیار گرفته است که هر دو حسگر آن ۱۲ مگاپیکسلی هستند و یکی از آنها می‌تواند به صورت ۳۶۰ درجه تصویربرداری کند.

دوربین سلفی این گوشی هوشمند ۸ مگاپیکسلی است که برای چت‌های ویدیویی مورد استفاده قرار می‌گیرد. این گوشی هوشمند به حسگر اثر انگشت، باتری ۳۵۰۰ میلی‌آمپری، ورودی USB Type-C، گیرنده کوتاه‌بورد NFC و … مجهز شده است.

مدل ۳۲ گیگابایتی این گوشی هوشمند چینی ۳۸۴ دلار قیمت دارد و مدل ۶۴ گیگابایتی آن هم با قیمت ۴۳۰ دلار به فروش می‌رسد. این گوشی هوشمند در رنگ‌های طلایی، نقره‌ای یخچالی، رز گلد و طلایی پلاتینی ساخته شده است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا