با برنده شدن در این بازی موبایلی طلای واقعی جایزه بگیرید

موبنا، میثم لطفی – این بازی غربی که Dig That Gold نام دارد به کاربران امکان می‌دهد که در صورت برنده شدن، از شرکت سازنده طلای واقعی هدیه بگیرند. ماجرای بازی از این قرار است که می‌بایست با حف معادن مختلف، قطعات طلای مجازی را استخراج کنید. کاربران می‌بایست پیش از آنکه هوای داخل معدن …

موبنا، میثم لطفی – این بازی غربی که Dig That Gold نام دارد به کاربران امکان می‌دهد که در صورت برنده شدن، از شرکت سازنده طلای واقعی هدیه بگیرند.

ماجرای بازی از این قرار است که می‌بایست با حف معادن مختلف، قطعات طلای مجازی را استخراج کنید. کاربران می‌بایست پیش از آنکه هوای داخل معدن تمام شود، آن را ترک کنند و سپس قطعات طلای جمع‌آوری شده را ارایه دهند تا پس از رسیدن به حد نصاب بتوانند جایزه را دریافت کنند.

Dig That Gold  (1)

پس از این اتفاق کاربر می‌تواند دوباره وارد معدن شود و هر بلوک و قطعه‌ای که جا گذاشته است را با خود به بیرون حمل کند یا اینکه معادن دیگر را مورد کشف و بررسی قرار دهد. بر اساس میزان فعالیت در معادن مختلف و میزان طلای مجازی کشف شده، مرکز توسعه دهنده بازی قطعات کوچک طلای واقعی را به کاربران هدیه می‌دهد.

Dig That Gold 1 (1)

البته کاربران برای آنکه بتوانند طلای واقعی جایزه بگیرند، می‌بایست به میزان کافی طلای مجازی از داخل معادن مجازی استخراج کنند.

Dig That Gold  (2)

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا