با فرمول التماس نمی‌شود در مقابل دشمن ایستاد

موبنا -در همایش نکوهداشت شهدا و جانبازان مدافع حرم با حضور سردار حسن نجات معاون فرهنگی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، خانواده‌های معظم شهدا و پاسداران به همت موسسه فرهنگی هنری پارس سفیران کرخه و با همکاری هیئت رزمندگان مدافع حرم و موسسه فرهنگی ندای زاگرس در سالن همایش باغ تالار عرفان تهران برگزار شد. …

موبنا -در همایش نکوهداشت شهدا و جانبازان مدافع حرم با حضور سردار حسن نجات معاون فرهنگی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، خانواده‌های معظم شهدا و پاسداران به همت موسسه فرهنگی هنری پارس سفیران کرخه و با همکاری هیئت رزمندگان مدافع حرم و موسسه فرهنگی ندای زاگرس در سالن همایش باغ تالار عرفان تهران برگزار شد. در این همایش معاون فرهنگی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی طی سخنانی با اشاره به موضوع ایستادگی و مقاومت در مقابل نظام سلطه گفت: اگر می‌خواهیم در برابر زیاده‌خواهی‌ها و فشارهای آمریکا و متهدانش کوتاه بیاییم باید دست از آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب برداریم. همچنان که اوباما از ملت ایران خواست برای رفاه و راحتی خودشان دست از نظام و انقلاب بردارند.

وی افزود: ما از یک انقلابی دفاع می‌کنیم که منافع آمریکا را در جهان به خاطر انداخته و این انقلاب تبدیل به الگویی برای کشورهای اسلامی شده، تا با ایستادگی بتوانند استکبار را به زانو در آورند.

معاون فرهنگی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: اگر حضور مدافعین حرم و حزب‌الله لبنان در سوریه نبود ما باید الان در مرزهای ایران با داعش می‌جنگیدیم. آمریکایی‌ها به دنبال این بودند که شش ماهه سوریه را ساقط کنند ولی همت جوانان دلباخته ما به اسلام و اهل بیت موجب شد تا آنها این خواب خوش خود را به گور ببرند.

سردار نجات تاکید کرد: از اول انقلاب هر جا در مقابل این خطرات ایستادگی کردیم پیروز شده و جبهه کفر و نفاق را شکست دادیم. آمریکایی‌ها در طول این دوران اقتدار ما را دیده‌اند و می‌دانند از شهادت باکی نداریم، به همین دلیل است که جرأت جسارت و تجاوز به مملکت ما را ندارند.

وی درباره این که بعضی از دولتمردان ما در موضوع حادثه منا کوتاه آمدند و دست توسل به سمت عربستانی‌ها دراز کردند، خاطر نشان کرد: پیام قدرتمندان مقام معظم انقلاب به حاکمیت باطل و پوچ عربستان که فرمودند «اگر در موضوع حادثه منا به وظایف خود عمل نکنید مطمئن باشید به زودی از عملکرد خود پشیمان می‌شوید» اقتدار نظام و ملت ما را نشان داد.

معاون فرهنگی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پایان سخنان خود گفت: اقتدار نظام و ملت ما وابسته به مقاومت است، با فرمول التماس نمی‌شود در مقابل دشمن ایستادگی کرد. بنابراین امیدواریم این شیوه و روش از ذهن بعضی مسئولین ما حذف شود.

 منبع: تسنیم

دکمه بازگشت به بالا