علی عسگری: رییس صداوسیما عمویم است

موبنا – حمیدرضا علی عسگری درباره شرایط تیم سیاه جامگان می‌گوید: شرایط بدی نداریم. متاسفانه شرایط طوری شده که سرنوشت مان در روز آخر مشخص می شود. من بسیار به آینده خوشبین هستم. می توانیم ملوان در مشهد شکست دهیم و در لیگ برتر بمانیم. وی صحبت هایش را اینطور ادامه می دهد: حق تیم …

موبنا – حمیدرضا علی عسگری درباره شرایط تیم سیاه جامگان می‌گوید: شرایط بدی نداریم. متاسفانه شرایط طوری شده که سرنوشت مان در روز آخر مشخص می شود. من بسیار به آینده خوشبین هستم. می توانیم ملوان در مشهد شکست دهیم و در لیگ برتر بمانیم.

وی صحبت هایش را اینطور ادامه می دهد: حق تیم ما است که در لیگ برتر باقی بماند. احساسم این است که راه آهن در تهران مقابل پرسپولیس بازنده می شود و در این صورت ما با پیروزی مقابل ملوان می توانیم ۳ امتیاز را بگیریم و سند بقایمان را امضا کنیم.

هافبک سابق پرسپولیس درباره شانس قهرمانی این تیم تاکید می کند: من فکر می کنم پرسپولیس هم قهرمان لیگ برتر می شود. به قهرمانی پرسپولیس خوش‌بین هستم و انشاءالله این مهم حاصل می‌شود.

علی‌عسگری درباره نسبت فامیلی‌اش با رییس احتمالی و جدید سازمان صداوسیما می‌افزاید: ایشان عمویم هستند. امیدوارم حضور او برای فوتبال منشاء خیر شود.

 منبع: ورزش سه

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا