جزئیات دستگیری هکر کرمانی

موبنا – سرهنگ کامبیز اسماعیلی گفت: دو نفر شهروند به دفتر پلیس فتا مراجعه و اظهار داشتند در یک کانال تلگرامی که به ظاهر خرید و فروش جم بازی کلش آف کلنز در آن انجام می گرفته عضو شده اند و سپس جی میل آنها هک شده است. اسماعیلی افزود: کلاهبردار اینترنتی با ایجاد یک …

موبنا – سرهنگ کامبیز اسماعیلی گفت: دو نفر شهروند به دفتر پلیس فتا مراجعه و اظهار داشتند در یک کانال تلگرامی که به ظاهر خرید و فروش جم بازی کلش آف کلنز در آن انجام می گرفته عضو شده اند و سپس جی میل آنها هک شده است.
اسماعیلی افزود: کلاهبردار اینترنتی با ایجاد یک کانال تلگرامی با عنوان خرید و فروش جم با ترفند های مختلف رمز های جی میل قربانیان را اخذ کرده و در اختیار خود قرار می داد.

این مقام انتظامی گفت: تیم کارآگاهان سایبری این پلیس وارد عمل شدند و با استفاده از توان فنی و امکانات پلیسی متهم را شناسایی کردند.

وی در ادامه افزود: طی احضاریه ای فرد به پلیس فتا فرا خوانده شد و از وی در این خصوص تحقیق به عمل آمد که با توجه به مدارک موجود متهم راهی جز اعتراف به بزه انتسابی در مقابل خود ندید.

سرهنگ اسماعیلی گفت: متهم در حدود ۵۰ جی میل را هک کرده و اطلاعات آنها را در اختیار گرفته بود که در نهایت پرونده به همراه متهم به دادسرا ارسال شد.

رئیس پلیس فتا استان کرمان در پایان هشدار داد: تبلیغات در فضای مجازی به ظاهر جذاب است اما کاربران شبکه های اجتماعی باید هوشیار باشند و فریب تبلیغات فضای مجازی را نخورند.

 منبع: مهر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا