انتخاب مدیرعامل جدید برای سایپا

موبنا – شایعه برکناری نزدیک به دو هفته سر زبان‌ها می‌چرخید و طبق معمول همیشه در نهایت به حقیقت پیوست. بیت الله رضایی یک سال بعد از حضور در باشگاه سایپا از سمت خود کنار رفته است و جانشین وی فردی به نام رضا درویش است که در تربیت بدنی باشگاه سایپا حضور داشته است. …

موبنا – شایعه برکناری نزدیک به دو هفته سر زبان‌ها می‌چرخید و طبق معمول همیشه در نهایت به حقیقت پیوست. بیت الله رضایی یک سال بعد از حضور در باشگاه سایپا از سمت خود کنار رفته است و جانشین وی فردی به نام رضا درویش است که در تربیت بدنی باشگاه سایپا حضور داشته است. درویش چهره چندان شناخته شده‌ای نیست تا جایی که یکی از اعضای هیات مدیره سابق سایپا از ما مهلت می‌خواهد تا درباره او اطلاعات کسب کند.
رضایی که هفته گذشته مجید جلالی را از سمت خود برکنار کرده است، در تمام این فصل رابطه پرفراز و نشیبی با سرمربی تیمش داشت و ممکن است قربانی همین اتفاق پرحاشیه شده باشد. در هیات مدیره سایپا چهره‌هایی وجود داشتند که به عقیده آنها تنش بین جلالی و رضایی منجر به سقوط هفته به هفته تیم و نارضایتی کارکنان کارخانه از تیم فوتبال سایپا شده است. در این بین البته نکات دیگری هم در جلسه هیات مدیره باشگاه سایپا مطرح شده که ظاهرا اعضا را مجاب به برکناری کرده است.

رضایی که قبل از حضور در باشگاه سایپا سابقه اجرایی چندانی در فوتبال نداشت، از سوی یک مقام بلندپایه در سازمان گسترش برای حضور در این باشگاه توصیه شده بود. او عقیده داشت که در مدت حضورش در این باشگاه موفقیت خوبی در جمع و جور کردن مشکلات سایپا داشته و بخصوص از نظر مالی کارنامه خوبی از خود بجای گذاشته است.

اگر با برکناری رضایی جنگ قدرت در باشگاه سایپا تمام شده باشد، باید در انتظار تغییر و تحولات جدید بود، اولین گام برای مدیرجدید انتخاب سرمربی این باشگاه است که مدیرعامل قبلی در این‌باره کارهایی را انجام داده بود …

 منبع:ورزش سه

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا