خوش‌شانسی در خانه سرباز فداکار قلعه‌نویی؟

موبنا – صمد مرفاوی پس از انتصاب قلعه نویی به عنوان مربی تیم ملی این فرصت را یافت که در فصل ۸۶-۸۵ سرمربی استقلال شود. در لیگ ششم و یکی از عجیب ترین دوره های لیگ برتر، «استقلال صدرنشین» به حدی امتیاز از دست داد که چیزی نمانده بود پرسپولیس از وسط جدول سر برسد …

موبنا – صمد مرفاوی پس از انتصاب قلعه نویی به عنوان مربی تیم ملی این فرصت را یافت که در فصل ۸۶-۸۵ سرمربی استقلال شود. در لیگ ششم و یکی از عجیب ترین دوره های لیگ برتر، «استقلال صدرنشین» به حدی امتیاز از دست داد که چیزی نمانده بود پرسپولیس از وسط جدول سر برسد و قهرمان شود! در نهایت هم سایپا قهرمان شد اما شایعه پشت سر استقلال راه افتاد. در اولین فصل استقلال کاری مرفاوی، شایعه شد چند بازیکن استقلال در واپسین هفته های لیگ ، بد بازی می کردند و در زمین راه می رفتند تا مرفاوی موفق به تکرار قهرمانی فصل قبل نشود. البته صمد بعدها ثابت کرد حتی اگر تمام دنیا هم دوست داشتند او قهرمان شود باز هم احتمال داشت خودش به تنهایی جلوی قهرمانی استقلال بایستد!

پس از پایان فصل ششم و عنوان چهارمی صمد، قلعه نویی از این « سرباز فداکار استقلال» به نیکی یاد کرد که زحمات زیادی برای آبی پوشان کشید. بعدها مرفاوی دستیار حجازی در استقلال شد و البته یک بار دیگر فرصت یافت سرمربی آبی پوشان شود که این بار عنوان سوم لیگ در انتظار او بود.

حالا یک بار دیگر صمد در بین کاندیداهای مربیگری استقلال دیده می شود. برای مربی که فصل گذشته با پیکان ضعیف ترین نتایج تاریخ لیگ برتر توسط یک مربی به دست آمده، سومین حضور در استقلال می تواند بزرگ ترین خوش شانسی باشد. هر چند دیگر این روزها قلعه نویی از او به عنوان سرباز فداکار یاد نمی کند!

تصویر مربوط به روزهای اوج صمد در تیم ملی است. البته به عنوان بازیکنی که خیلی موفق تر از دوران مربیگری اش عمل می کرد.

 منبع: کاپ

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا