رحمتی بدجوری وارد حاشیه شد

موبنا – ستار همدانی درمورد شکست استقلال مقابل تراکتورسازی گفت: شکست استقلال مقابل تراکتورسازی جای جبران ندارد و نکته مهم این بود که در این بازی شاهد اتفاقاتی بودیم که زیبایی بازی را تحت‌الشعاع قرار داد. همیشه فوتبال و نتایج ممکن است فراموش شوند، اما لکه‌های سیاهی ممکن است به‌وجود بیاید که در ذهن‌ها بماند. …

موبنا – ستار همدانی درمورد شکست استقلال مقابل تراکتورسازی گفت: شکست استقلال مقابل تراکتورسازی جای جبران ندارد و نکته مهم این بود که در این بازی شاهد اتفاقاتی بودیم که زیبایی بازی را تحت‌الشعاع قرار داد. همیشه فوتبال و نتایج ممکن است فراموش شوند، اما لکه‌های سیاهی ممکن است به‌وجود بیاید که در ذهن‌ها بماند. متأسفانه اتفاقاتی که در این بازی رخ داد فراموش‌شدنی نیست.

وی در ادامه درباره حرکاتی که سیدمهدی رحمتی در این بازی انجام داد، خاطرنشان کرد: شاید در یک خانواده گاهی اوقات پدر مقصر باشد، ولی آیا پسر حق دارد به او بی‌احترامی کند؟ آیا نباید به بزرگ‌تر احترام بگذاریم و قداست او را حفظ کنیم؟ من معتقدم در این فصل فشار زیادی روی سیدمهدی رحمتی وجود داشت. امسال حاشیه‌هایی در استقلال به‌وجود آمد و کسی نبود که آنها را مدیریت کند. امسال حاشیه‌های پرسپولیس بیشتر از استقلال بود، ولی آنجا جدا از برانکو و مدیریت باشگاه، یک نفر به‌نام کریم باقری وجود داشت که به‌خوبی تیم را مدیریت می‌کرد. استقلال در واقع امسال یک کریم باقری کم داشت.

همدانی خاطر نشان کرد: خیلی مواقع حاشیه‌هایی برای استقلال درست شد و همین موضوع درنهایت این تیم را از قهرمانی دور کرد. رحمتی جور خیلی از چیزها را کشید و مطمئناً اگر بازی‌های خوب او نبود، استقلال در این رتبه هم قرار نداشت. او درنهایت تحت‌فشار قرار گرفت و کنترل خودش را از دست داد. امسال قهرمانی در دستان استقلال بود، اما این تیم به حاشیه‌هایش باخت.

مربی پیشین تیم فوتبال استقلال در واکنش به موضوع تغییر احتمالی در کادر فنی این تیم گفت: این به نظر هیئت مدیره بستگی دارد. اگر آنها قرار است تیم را با تغییرات مثبت جلو ببرند باید اقدام کنند. من معتقدم کادر فنی استقلال یا نیاز به تقویت دارد یا اینکه باید تغییر کند.

نوشته های مشابه
 منبع: تسنیم

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا